Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin laskin jossain vaiheessa kaikki pyöräillyt kilsat ja oli joku viikko/kuukausitavoite, mutta lopulta piti alkaa himmailla salitreenien takia, niin onneks se jäi... Jotain 6 tonnin luokkaa tuli vuodessa hyötypyöräilyä, kai sillä muutaman litran jätskiä poltteli.

Ei vaan nimenomaan fyysisesti hyvä olo kun koneisto toimii ja happi kulkee.

Rääkkitreeni tuntuu hyvältä ennemmin jälkikäteen, mutta juokseminen sillä sykealueella kun ei mene vielä hapoille, tuntuu hyvältä. Tekee mieli ottaa spurtteja. Eikö muka muille tule sellaista fiilistä että askel on kevyt ja tuntuu kuin olisi lähes maailmanmestari?
Itsellä jalka kevenee ja olo on kuin maailmanmestarilla: Parin tuopin jälkeen. Juostessa: negative.

Olitsä @Joxuz paskalla klo 1000 kun paistit oli ihan hollilla?

PICT0212.jpg

Juokseminen on pääasiassa perseestä verrattuna fillarointiin siksi, että se on helvetisti raskaampaa. Turha sitä on höpötellä maisemanvaihdoksilla ja nopeudella, kun suurelle osalle se yksinkertaisesti on haastavampaa fyysisesti. Sekä pyöräilyä että juoksua harrastaneena sanoisin, että molemmat on kivaa mutta ymmärrän hyvin pyöräilyn mukavuuden yli juoksemisen. Juoksemisella saan huomattavasti lyhyemmällä lenkillä ja panostuksella nopeamman ja paremman hyödyn jonka jalostaa lajiharjoitteluun, kun fillarilla pitäisi olla enemmän suunnitelmallisempi.

E. Tuplatreenit tänään, hyi. Vähän jänskättää kuin irtoo uudessa seurassa.

Minulla ei yksinkertaisesti pää kestä juoksemisen hitautta (eikä huonoa kuntoani). Tai siis sitä, että pitää aloittaa jostain tussutteluvauhdista ja vasta joskus miljoonan vuoden päästä pystyisi mennä vähän kovempaa. Ei ei ei. Pidän pyöräilystä enemmän, koska pääsen nopeasti liikkumaan.

Mä koitin saada itseäni sellaiseen kuntoon että pystyn edes hölkkäämään, juoksu on vielä minusta pykälää rankempaa.
Jaksan hölkätä varmaan 3-4km putkeen mutta ei se tuntunut siitä paranevan, hiukankin jos nostaa vauhtia eli juoksee niin matka jatkuu n.500m infernaaliseen läähätykseen.
Mä olen oikeasti epäillyt että mulla on pumpussa vikaa kun ei vaan jaksa.

Siirtymisvälineenä pyörän ylivoimaa apostolin kyytiin tuskin kukaan tässä kiistääkään. :)

Juuei. Vähän väärin tuon edellisen viestin muotoilin. Mutta siis jos pitää valita juoksulenkki vai pyörälenkki niin valitsen pyöräilyn, koska pääsen lujaaa.

Pitää tosin mainita, etten kauheen usein millekkään lenkille kylään lähde. Koska läski.

Tussutteluvauhti?

Toooosi hitaaastiii

Back
Ylös Bottom