Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Justiinsa. Eli karkkia ei enään syödä yhdellä kädellä. Oisivat nyt hetken miettineet taas.

Minä ainakin syön paperikarkit niin, että hampaiden väliin toinen pää ja toisesta päästä vetää sormilla. Kun kääre pyörähtänyt auki, voi karkin vetää hampailla suuhun. Ee onnistu varmaan enään...

omarpussi280817ep_ah.jpg

+ kuinka lie saavat vaikka kehvelit tai vanhukset huonoin sormin avattua. Näyttää ainakin hankalalle.

Helvetin hieno!

Onko natolankaa riittävästi?
Eijole yhtään, ainakaan vielä. Se on aika saakelin terävää ja noi hauvat juoksentelee pihalla, joten sen arvaa mitä siitä seuraisi.

On se komia. Kelpaiskohan tuo Kiasmaan, jos sen höystäisi jollain vasemmistolaisilla saatesanoilla :D
Kävi mielessä että jos siihen maalaisi johonkin nurkkaan huomaamattomat lukemat 1917-2017, nythän taitaa joku #100 vuosi olla.
Olisi sitten ainakin helppo muistaa milloin sen on värkännyt, koska orastava dementia.

A-tarvikeliikkeessä oli itse johtaja paikalla. Käveli ohitse kun siinä tiskillä hiplattiin rautoja, heitti helout ja totesi:
"Se on aina mukavaa kun käy ostokykyisiä asiakkaita"

Kyä näi o.

Minä itse en ole mikään unelma-asiakas mutta en voi kuin ihmetellä toisia ihmisiä jotka eivät näe minkäänlaista vaivaa itse selvittää asiaa ennenkuin ammutaan asiakapalvelun palauteloota tukkoon.
Kyse on siis pakkauksista ja niiden merkinnöistä joita asiakkaat ei lue vaan alkaa väittämään ettei ole jotain toimitettu vaikka toisessa pakkauksessa lukee selvästi mitä se sisältää, mm. sen asian mitä väitetään puuttuvan.
Voiko heille lähettää jonkin instrun lahjakortin näntarkastukseen tms? Tai kirjan: näin hoidat tarkkaavaisuushäiriötä?
No siis aspassa, kuten muussakin asiakastyössähän voi tulla vastaan ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Omaankin työnkuvaan kuuluu tekninen asiakaspalvelu, ja vaikka työssä pitäisi olla tekemisissä ammattilaisten kanssa, niin kyllä tuonnekin sataa välillä semmoista kysymystä, ettei mitään tolkkua. Valitettavasti toisen laskuun tehdessä joutuu nielaisemaan nasevimmat sutkautukset, joita on ollut jo kirjoittamassa pahimmille toheloille.

Eli jos vakavasti puhutaan, niin eipä tuossa voi oikein muuta kai tehdä, kuin hoitaa asiakaskontaktit korrektisti ja kirota sen jälkeen työkaverille, että mistä näitä uuvatteja sikiää :D Kunnon känni silloin tällöin auttaa myös. Maanantaina on hyvin juodun viikonlopun jäljiltä sopivan nöyränä, kun kaikki kanssakäyminen ihmisten kanssa pelottaa.

Voihan haukotus, maanantai done. Maanantaiks jopa yllättävän tuskaton suoritus, nyt kun vielä kotia selviäis ilman teknisiä vikoja, lumimyrskyjä tai murskautuvia ihmiskehoja, ois viikko ihan näppärästi aluillaan.

Back
Ylös Bottom