pikkupaussi&mallaskabacka
mitä muuta ääsjoesta täytyy tietää?
rytmikorjaamo&bar15 #toisenlaiseennälkään
OmaSp Stadion?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pikkupaussi&mallaskabacka
mitä muuta ääsjoesta täytyy tietää?
rytmikorjaamo&bar15 #toisenlaiseennälkään
Ei kai se nyt stadionin vika ole...
Miksei Irman keittiöstä saa parasta nisua?

+1Nainen joka tekisi mokkapaloja![]()
Ja samalla ottaisi kypärään.Nainen joka tekisi mokkapaloja![]()
Eijole yhtään, ainakaan vielä. Se on aika saakelin terävää ja noi hauvat juoksentelee pihalla, joten sen arvaa mitä siitä seuraisi.Helvetin hieno!
Onko natolankaa riittävästi?
Kävi mielessä että jos siihen maalaisi johonkin nurkkaan huomaamattomat lukemat 1917-2017, nythän taitaa joku #100 vuosi olla.On se komia. Kelpaiskohan tuo Kiasmaan, jos sen höystäisi jollain vasemmistolaisilla saatesanoilla :D
No siis aspassa, kuten muussakin asiakastyössähän voi tulla vastaan ihan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä. Omaankin työnkuvaan kuuluu tekninen asiakaspalvelu, ja vaikka työssä pitäisi olla tekemisissä ammattilaisten kanssa, niin kyllä tuonnekin sataa välillä semmoista kysymystä, ettei mitään tolkkua. Valitettavasti toisen laskuun tehdessä joutuu nielaisemaan nasevimmat sutkautukset, joita on ollut jo kirjoittamassa pahimmille toheloille.Minä itse en ole mikään unelma-asiakas mutta en voi kuin ihmetellä toisia ihmisiä jotka eivät näe minkäänlaista vaivaa itse selvittää asiaa ennenkuin ammutaan asiakapalvelun palauteloota tukkoon.
Kyse on siis pakkauksista ja niiden merkinnöistä joita asiakkaat ei lue vaan alkaa väittämään ettei ole jotain toimitettu vaikka toisessa pakkauksessa lukee selvästi mitä se sisältää, mm. sen asian mitä väitetään puuttuvan.
Voiko heille lähettää jonkin instrun lahjakortin näntarkastukseen tms? Tai kirjan: näin hoidat tarkkaavaisuushäiriötä?
+1
Tosin minähän olen ultimate fitness enkä taatusti söisi semmoisia.