Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas nälkä. Voi maha raasua.

Arkisin herätys yleensä 5:00 - 5:15 töihin lähtö 6:30. Nyt viikonloppuna heräämiset 7:00, 6:30. Ihmetouhua, nyt meni viikonloppukin nopeasti ohi.

Päänsärky - tsek
Ähky - tsek
Vatsasta vääntää - tsek

Ekana tuumin että virtaa riittäis yhteen jos toiseen asiaan, lopputuloksena makaan sohvalla ja lykkäsin huomiselle.

Eka lomaviikko ohi ja en oo tehny mitään.

Tähän mennessä ollut kovasti hyödykäs päivä, silmät ristissä töihin raahautumisoperaatio, bussiliput huomisen työmaata varten hommailtu ja keksin miehellekin sopivasti aamuhommaa mun avainten metsästyksen merkeissä. Nehän sitten lopulta löytyi takin taskusta onneksi (kun ensin reppana etsinyt niitä salia myöten :nolo:). Maanantai, päivien kuningas.

Varokaa siellä Espanjassa niitä turisminvastaisia vittupää-anarkisteja.
Tukistan niitä, jos käyvät liian innokkaiksi.

Saatanan kuuma täällä on, ja hotellille ei pääse ennen kolmea, joten nyt paistutaan täällä jossain kylillä varmarihousuissa ja kulmapaidassa.

Tukistan niitä, jos käyvät liian innokkaiksi.

Saatanan kuuma täällä on, ja hotellille ei pääse ennen kolmea, joten nyt paistutaan täällä jossain kylillä varmarihousuissa ja kulmapaidassa.
Hyvä!

Ei kai auta muu kuin mennä johonkin ilmastoituun anniskeluravintolaan nauttimaan viileitä virvokkeita.

Ööööörf. Huomista seminaaria varten puuhasteltu lähes kaikki valmiiksi, nyt voisi hetken hengähtää. Illasta painimaan ja sitten syön kyllä tuon lopun jätskin. Huono herkkuperse olen, kun litran suklaajäätelö kestää mulla kolme päivää. :mad:

Päivän fiilis.

Siilit :heart::hyper:

Ite näissä tunnelmissa, tosin ihan vaan työhuoneella:

old-lady-in-statistics-class-what-the-hell-does-that-mean.jpg

Back
Ylös Bottom