Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

758553.png

Pokemonleskeys ei tainnutkaan olla vitsi, vaan karu kohtalo. Pieni junailu edessä ja sitten matka kohti gymiä, nälkä perhana vain meinaa vaivata. Eikä asiaan auta yhtään se että tässä aseman juuressa on kiinalainen noutorafla. :kuola:

Massu täynnä Lohilo-jäätelöä ja 500 g mansikoita. Mättöhimot siirtyivät hetkeksi. Mut vielä mä tällä lomalla korkkaan purilaispaikan, nepalilaisen ja hotelliaamupalan.

Massu täynnä Lohilo-jäätelöä ja 500 g mansikoita. Mättöhimot siirtyivät hetkeksi. Mut vielä mä tällä lomalla korkkaan purilaispaikan, nepalilaisen ja hotelliaamupalan.

Perjantaina pääsee purilaiselle.. :hyper::kuola:

Perjantaina pääsee purilaiselle.. :hyper::kuola:

No voe piru vieköön. Kai meet parhaimpaan paikkaan eli Roosteriin?

Kerran olen Roosteria kokeillut ja petyin pahasti. 2 kertaa ehdin purilaiselle, pitänee antaa sille toinen mahdollisuus. Varmuuden vuoksi toinen kerta aikakin on K5ssa.

Kerran olen Roosteria kokeillut ja petyin pahasti. 2 kertaa ehdin purilaiselle, pitänee antaa sille toinen mahdollisuus. Varmuuden vuoksi toinen kerta aikakin on K5ssa.

Itse himoitsen Friends & Brgrsia. :kuola:

Back
Ylös Bottom