Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onks noloo nauraa omille "hyville" jutuille jos kukaan muu ei naura? Mun mielestä ei oo, joten taion jokaisesta kritiikistä herneen ja kiskaisen nenään.

:)

E. Se on taas outoo nauraa omille jutuille kun muutkin nauraa, teen silti näin. Olen outo.

se ois niinku sunnuntai mutta kiinnostaa yhtä paljon kuin rautaharkkoa murskatuksi tuleminen...

Työpaikan sohva: paikallaan. Kohta jatkuu, vaikkei jaksaisi. Vielä pitäisi siivota ja roudata, josko sitten saisi muutaman hetken vain ummistaa silmää.

Tama on lahempana. Tukkatyyli sama, Jutut yhta vasyneet muttei niin hauskat.
Mulla on myös sama visio gonzasta, eli:

A-918858-1210451774.jpeg.jpg

vaihteeks ripsii, vettä! No ei tässä ollutkaan ulkoharrasteet mielessä, ämämkisoja ja pari karlens juomaa #ajankuluksi

Huomenna sit salille.

Ben & Jerry's gainz.

Liitteet

• IMG-20170806-WA0022.webp
    IMG-20170806-WA0022.webp
    344,9 KB · Katsottu: 158
Ben&Jerry's on pahaa. Liian makiaa.

En ookkaan syönyt tämmöistä sitten vuoden 2014, ihan mukavasti sattumia tässä ainakin on!

Päivän plääni: tissijumppa, done
Pokejahti, kesken
Erään yksilön kotiuttaminen, seuraavaksi

Enpä ois vuos sitten arvannut, että hengailen ventovieraiden ihmisten kanssa Tampereen keskustassa kännyä rynkyttäen.

Back
Ylös Bottom