Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

"Avaruussäässä esiintyi viime yönä aktiivisia jaksoja ja myös revontulia nähtiin. Koronan aukon nopeamman virtauksen arvioidaan osuvan Maahan tänään, joten myös geomagneettiset myrskyt ovat mahdollisia. Revontulien todennäköisyys on kohtalainen koko viikonlopun ajan, tosin todennäköisyys vähenee ensin viikon alkua kohden. Auringon pinnalla on yksi stabiili pilkkualue, joten merkittäviä purkauksia ei ole odotettavissa"

Popedan costello hautamäki on myös aloittanut skeittaamisen. Seurasin hänen laskuharjoitusta laudalla erään hotellin pihassa. 0800 oli täysi tohina päällänsä samoin asialliset suojat

Kiva käydä baarissa kun pyydetään tulemaan uudestaan. Ei sitä ainaista porttaria. Ehkä olen viimein aikuistunut, kauan se ottikin.

ööh
montakohan tovia tommosen kivikautisen LG:n on normaalia ladata ohjelmistoa? niinkun puhutaanko nyt tunneista?
t nimim vahva mutta vähän tyhmä omaa sukua potential rämäluuri
ps muinaista keskisuomalaista sananlaskua mukaillen: perkele
Riippuu vehhhhkeestä. Pesukoneeni mallia LG lataa uuden pesuohjelman muutamassa sekunnissa puhe elimestä.

LG puhe elimen ohjelmistolatauksista ei kokemusta.

Riippuu vehhhhkeestä. Pesukoneeni mallia LG lataa uuden pesuohjelman muutamassa sekunnissa puhe elimestä.

LG puhe elimen ohjelmistolatauksista ei kokemusta.

Mulla on nyt semmonen kokemus, että tää on asentanut Garmin connectia varmaan 2 tuntia ja mitään ei tapahdu. Kyllä näyttää siltä, että jää tieto jakamatta jos karhu meidät popsii.

Mulla on nyt semmonen kokemus, että tää on asentanut Garmin connectia varmaan 2 tuntia ja mitään ei tapahdu. Kyllä näyttää siltä, että jää tieto jakamatta jos karhu meidät popsii.
iPhone 6 pureskeli Garmin connectin alle minuutissa ja luonnollisesti en jaa yhtään mitään kenellekkään. #koska

Back
Ylös Bottom