Olipahan treeni! Pää kipu ja kauhia hiki, siihen vielä se että kaiken maailman hullut samaan aikaan liikkeellä ja bussissa itkevä vauva. Tampere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah vittu teinit. Tytar 1v5kk on nyt jo helvetin jaarapaa. Mita tuleman pitaa reilu 10v paasta?Osaa olla aika lepposta välillä kun mökillä on mukana teini ja esiteini :D. Pyysin laittamaan takkaan tulet, kysyin hetken kuluttua "jokos tulet on laitettu" nousi keskari ja stidit lensi pöpelikköön. Ei näköjään syttynyt ekalla ja otti vittuiluna tuon kysymyksen :D Nyt ei puhu mitään ....
Tama mieluummin kuvana.Perjantain palindromi:
Tissit, tosi isot tissit :D
Tässä kuvassa herrasmies jonka hiustyyli edustaa perinteistä porilaista panotukkaa.
Luultavasti kyllä. Mutta pysykö se ilma eli paine kalvon oikealla puolen. Eli sulla oli teräspunosletku irti. Tuuppasit paineen sisään auton venttiilistä ja ei suhissut? Uudelleen vielä autonventtiilistä hetken päästä tarkistus vaikka täyttöpistoolilla, että se paine on edelleen se laittamasi eikä karannut pois toisesta päästä, josta tetäspunosletku irti.Niin siis tyhjensin joku päivä vedet ja tarkistin painesäiliön paineen, oli vajaa 2 baria. Päästin vähän pois ja laitoin takasi samaan. Jos vuotaisi, eikös venttiilistä ois tullut vettä ?
Jestas sentään. Pitkään aikaan ei oo @futhermucker mun unissa käynyt, mutta viime yönä hän vei mut mercedeksellä kirkonkylälle ja pelas samalla pleikkaria.
En mä tiedä, miks toi tuloletku tarttis tätä varten irrottaa, kun säiliö on tyhjennetty ja täyttökorkki auki, niin sehän ajais saman asian?Luultavasti kyllä. Mutta pysykö se ilma eli paine kalvon oikealla puolen. Eli sulla oli teräspunosletku irti. Tuuppasit paineen sisään auton venttiilistä ja ei suhissut? Uudelleen vielä autonventtiilistä hetken päästä tarkistus vaikka täyttöpistoolilla, että se paine on edelleen se laittamasi eikä karannut pois toisesta päästä, josta tetäspunosletku irti.
aamusti
Koska se nyt vaan on kaunista porin kieltä.Mä en oo oikein koskaan ymmärtänyt tätä sanaa. Aamusti. Aa, musti. Miksi se on aamusti?