Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mansikoita!

Mun töihinpaluu on kyllä tänään ollut vähän kuoppaista, onneks asioille löyty joku looginen selitys ennenkuin epäilin unohtaneeni viimeisen 8 vuoden työkokemuksen. Noh, huomenna taas parempi päivä.

Ja kotonakin näköjään pieni kommellus, sille voi vaan nauraa yhdessä vasta su-aamuna :D @Invisus

IMG_1555.webp
Mansikoita!
Mustikoita!

SH-opiskelijat leikkurissa on kyllä jotenki söpöjä. Semmosia ujoja ja pelokkaita, kauhee jännitys.

Vai mitä @Invisus ? :D
Kyllä se pari päivää instrumentoinnissa kieltämättä jännitti, kun koulussa oli opetettu about "tässä on atulat". Parissa päivässä onneksi oppi ymmärtää että eritoten ortopedit ja plastiikkapuukottajat on aika sopivan vajaita niin läppää tuli heitettyä. Kehuivat toki että harvoin sitä hoitsuopiskelijoiden kanssa tälläsiä juttuja. :D

Paras oli kyllä erään plastiikan keikka, kun I-kupin tissejä pienennettiin. Siinä kun oli mulla koko rynnäs sylissä niin lähti aika pahasti huumorin kukka kukkimaan.

E. Onpas muute ikävä leikkuriin.

Perinteinen kuukauden jono.

Kävin tossa vähän kävelee ja tallin takana oli aika paljon heinää laossa.
Toi on kyllä ihan silkkaa kakkaa.

Täytyy varmaan ens viikolla käydä vähän nuuhkimassa kunhan tulen sinne suunnalle.

Ei jumalauta, minä ostin LakuMIX-pussin, ja yli puolet oli niitä tavallisia mustia lakuja joista kukaan ei tykkää! Ei ainakaan kukaan joka ostaa sekoituksen. Saatana mitä peliä. Laitan reklamaation mukaan KAKKAA ja pommin.

Back
Ylös Bottom