Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla on ylihuomenna syntypäivä. Toivottavasti kaikki lähettämänne lahjat ovat jo postissa, että ehtivät ajoissa perille.

Pahus! Mongoliasta tilaamani synttäriyllätys näyttää jämähtäneen tulliin. Näyttää pahasti siltä ettet saa lahjaa minulta tänäkään vuonna :(

Pitää.

#kakku
aozLPjm_460s.jpg

Kun aikaisemmin kyselin, niin kiitosta taannoisista kommenteista Italian matkakohteista. Kohteeksi valikoitui kuitenkin Barcelona lähinnä siksi, että oli hyvä kompromissi sen suhteen, että on rantaa, mutta myös muuta nähtävää, että jaksaa olla viikon. Jos jollakin on heittää hyvää hotellia, niin kuullaan mielellään. Aika hinnoissaan näyttää olevan (14.-21.8 matka-ajankohta), mutta mieluummin vähän kalliimpi, jossa kuitenkin viihtyy.

muoks. oiskohan tää pitänyt työntää tonne matkustusosiolle...

lisämuoks. kello ei etene ei sitten yhtään...

Ollaan näemmä ainakin päivä yhtäaikaa Barcelonassa! Mulla on joku kylpylähotelli.

Reaktioni kun vihdoin saa istahtaa alas ja otan ensimmäisen haukun munkista, ruogasmi.
200.webp

Heti parani maailma ja kaikki vitutus katosi.

Sataa ihan homona, joutuukohan mennä veneellä röihin? Harmi vaan ku ei oo venettä, no luotetaan siihen ettei tuu vedenpaisumusta.

Täällä Tampesterissa ainakin sataa niin että huh. Juuri tuolta pihalta juoksin treeneistä sisälle suojaan.

Onneksi olin jo valmiiksi: märkänä.

Kun aikaisemmin kyselin, niin kiitosta taannoisista kommenteista Italian matkakohteista. Kohteeksi valikoitui kuitenkin Barcelona lähinnä siksi, että oli hyvä kompromissi sen suhteen, että on rantaa, mutta myös muuta nähtävää, että jaksaa olla viikon. Jos jollakin on heittää hyvää hotellia, niin kuullaan mielellään. Aika hinnoissaan näyttää olevan (14.-21.8 matka-ajankohta), mutta mieluummin vähän kalliimpi, jossa kuitenkin viihtyy.

lisämuoks. kello ei etene ei sitten yhtään...
Pulitzer.

Tänään sain kuulla olevani Halla-Aholainen.
Suoraa uusnatsi viittausta ei kumminkaan tullut.
Sekä yksi suuttunut vasemmistolainen.

Ei siellä tiedä kukaan, mitään.

Näkykö mun luuria turun toriil. Siellä se viimeksi havaittu internetsin mukaan perrjantaina klo 23.56.

Saattoi räsähtää jalan alla jotain.

Back
Ylös Bottom