Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

giphy.gif

Kävipä outo tilanne heräsin, nousin ylös kävelin muutaman metrin ja yhtäkkii lensin perseelleni oli hetken mitä äsken tapahtu fiilis. Ei jokapäivän juttuja, onko pari kertaa joskus kauan sitten tapahtu elämän aikana.

:D

Onko syytä tutkittu? Ei ihan normaalia, jos iskee black out ja tasapaino menee yllättäen.

Minulla eilisen sähkön jälkeen massiivinen kurkkukipu ja niskalihakset jumissa. Jospa vertyvät työn touhussa!

Hyvää huomenta! Nukuin jopa yllättävän kauan. Tänään rinta+etureidet.

Vituttaa kyllä lievästi suomalaisten pessimistisyys. Ollaan valmiita maksamaan 50 e ettei naapuri saa satasta. Kukaan pysty olemaan vilpittömästi onnellinen toisen puolesta. Pitää jatkaa vastarannan kiiskeilyä ja olla entistä iloisempi ja jakaa vielä enemmän kehuja ja huomiota ihmisille! :hyper:

Mulle nyt on aika sama millainen sää on, vaikka lämpimästä pidänkin, mutta elämä olisi paljon helpompaa hyvillä säillä kun ei tarttis kuunnella niin perkeleesti ainaista säistä valittamista.
Kaksi päivää helteitä, niin viimeistään silloin alkaa narina siitä, kun on liian kuuma, eikä saa nukuttua, ja happi loppuu ja pierettää...

miten ihmeessä? :D

Mysteeri vieläkin, se että silmissä heittää on itellä normaalia jos nousen liian nopeasti nyt kuitenkin vähän matkaa kävelin normaalisti ja jalat lähti alta, oli vähän semmonen höpö olo kun ei ollu ihan varma mitä tapahtui. :D

Onko syytä tutkittu? Ei ihan normaalia, jos iskee black out ja tasapaino menee yllättäen.

Ei oo tutkittu, joskus toisaalta käyny vastavasti että voimat loppu enkä pystyny kävelemään pitämättä tukea, vissy pullon nostokin oli raskasta. Mutta se oli taas ihan eri tarina, joka johtui ylirasittumisesta olin innostunu ennen inttiä hieman lenkkeilemään ja kroppa pisti sitten yks päivä stopin.

Pitää seurailla tilannetta.

Back
Ylös Bottom