Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voihan väsymys maksimus. Hyvin tuli yö nukuttua mutta kyllä tämä kiire uuvuttaa melko tehokkaasti. Laskee ihan minuutteja että pääsee työpaikan sohvalle makoileen ja siitä jos jatkais salille vielä. Illasta kyllä vain makaan rauhassa. Lepo se on parasta, sano.

Missä sylvi.

Nyt ois voimamahaa tarjolla.

Vai kaljamahaa.

Miestissiä.

Mitä helevettejä näitä nyt sitten oinkaan.

No onpa valinnanvaraa. Olin yöllä humppaamassa. Kunnon nitrodisko Eläkeläisten tahtiin. Olisi pitänyt olla Tena Lady pöksyissä, kun tuli hypittyä niin reippaasti.

Mutta minulla jos vaan vähän lirahti, niin jollakin valskasi pakoputki. Ihan hirveä paskan haju välillä. Hyh hyh.

Mikähän kumma siinä on että kun kesä pukkaa päälle niin turvottaa aivan vitusti. Siis semmoinen nesteturvotus että kerää kroppa nesteitä ja se näkyy heti. Reilua saamari kun ei ulos kehtaa ilman hupparia lähteä.

Saatat päästä tilastoihin. Noinhan niitä miehiä kuolee lenkkipoluille kun sydämen mielestä eilen on otettu olutta enemmän kuin jalkojen mielestä.
Jos se noin pienestä olis kiinni, niin tunnen aika monta tyyppiä itseni mukaanlukien, jotka olis ollu pitkään jo haudassa.

Ja kun aiheeseen päästiin, niin reippaan tunnin päästä pitäs suunnata terassille, josta katsomaan jalkapallia.

Jos se noin pienestä olis kiinni, niin tunnen aika monta tyyppiä itseni mukaanlukien, jotka olis ollu pitkään jo haudassa.

Ja kun aiheeseen päästiin, niin reippaan tunnin päästä pitäs suunnata terassille, josta katsomaan jalkapallia.

Ai 14 annosta on pientä lenkkiä edeltävänä päivänä? No toivottavasti saat jatkossakin tuntea vain näitä tyyppejä joille ei käynyt huonosti.

Mikähän kumma siinä on että kun kesä pukkaa päälle niin turvottaa aivan vitusti. Siis semmoinen nesteturvotus että kerää kroppa nesteitä ja se näkyy heti. Reilua saamari kun ei ulos kehtaa ilman hupparia lähteä.

sama homma aina. vaikka kuin juo vettä niin ei se turvotus poistu, tuntuu vaan lisääntyvän. joku 15 astetta olis optimaalinen ku sillon ei turvottele mut hetikun on +20 niin voi plöts :D

Täällä on jotkut festarit mun takapihalla, aamulla yritti jo puol Tamperetta päästä junan kyytiin kotimatkalla. Kai se täytyy itsekin käydä illasta ne gunnarit vaklaamassa...

Mut onneks ne ei oo löytänyt mun yksityistä aurinkostoppia vielä (paitsi herrasmies kun kävi pissalla tuossa vieressä)!
IMG_20170701_143033.webp

Täpärästi vältin suihkuttelut, oli tässä sentään useempi kymmenen metriä väliä. Alan epäillä onko mun niityssä jotain pahasti vialla, kun vastarannalla ihmistä istuu kuin sillit purkissa.

Täpärästi vältin suihkuttelut, oli tässä sentään useempi kymmenen metriä väliä. Alan epäillä onko mun niityssä jotain pahasti vialla, kun vastarannalla ihmistä istuu kuin sillit purkissa.

Jos se puoli on yleinen epävirallinen pissapaikka? Tosin puhdasta kamaahan se pissa on, jos ei ole tulehduksia.

Ai 14 annosta on pientä lenkkiä edeltävänä päivänä? No toivottavasti saat jatkossakin tuntea vain näitä tyyppejä joille ei käynyt huonosti.
No eipä tuosta määrästä päivän mittaan juotuna kummoista rapulaa saa, eikä tuosta kyllä pumppukaan mihinkään laukea, vaikka seuraavana päivänä joutuis jotain tekemäänkin.

Viisastahan tuommoinen ei varsinaisesti ole, mutta vähän turhanpäiväistä tuommoisista on täällä jeesustellakaan.

No eipä tuosta määrästä päivän mittaan juotuna kummoista rapulaa saa, eikä tuosta kyllä pumppukaan mihinkään laukea, vaikka seuraavana päivänä joutuis jotain tekemäänkin.

Viisastahan tuommoinen ei varsinaisesti ole, mutta vähän turhanpäiväistä tuommoisista on täällä jeesustellakaan.
En lenkeistä tiedä, mutta minä varmaan nykyään kuolisin 14 annokseen. Herranpieksut.

Back
Ylös Bottom