Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos.

Mutta minä otan mieluummin tämän, ja lisäksi joskus myöhemmin vähän muuta, ku oon lähihoitajana lopun elämääni.

E. Jos joku nyt mielensä pahoittaa.. Niin lähihoitajuudessahan ei ole mitään vikaa, mukavaa hommaa se on, mutta haluan enemmän.

Lisää työpaikkamahdollisuuksia. KYS ainakin pyrkii eroon lähi-/lastenhoitajista, lie sama juttu muissa YS:issa. Tosin kun potilaana oleva ihminen on yhä edelleen se kokonaisuus, niin jonkunhan pitää se perushoito tehdä jatkossakin. Tehtävien siirtymävaiheessa on ollut hiukka ongelmaa havaittavissa...

Jää vielä nähtäväksi mikä se oma suuntautuminen sitte loppuviimein on, nyt on tuo psykiatrinen puoli kiinnostaa ainaki toistaseksi tosi paljon.

:rock:

Kiitos.

Mutta minä otan mieluummin tämän, ja lisäksi joskus myöhemmin vähän muuta, ku oon lähihoitajana lopun elämääni.

E. Jos joku nyt mielensä pahoittaa.. Niin lähihoitajuudessahan ei ole mitään vikaa, mukavaa hommaa se on, mutta haluan enemmän.

harmittaa itseä kun käytin kaks vuotta lähihoitajakoulussa.. kun sen olis voinu käyttää opiskellen suoraan sairaanhoitajaksi :rolleyes:

#täysistunto

li puhuu

IMG_1597.webp

yleisö kuuntelee

IMG_1598.webp

harmittaa itseä kun käytin kaks vuotta lähihoitajakoulussa.. kun sen olis voinu käyttää opiskellen suoraan sairaanhoitajaksi :rolleyes:

No joo, välillä miettiny miksi en vaan hakenu suoraa AMKiin ku opiskelin lähihoitajaksi. Se oli kuitenki aika nopee tie töihin ja nyt on hyvä ku saa töiden ohessa opiskella eikä niin kauheesti tartte raha-asioita stressata samalla.

No joo, välillä miettiny miksi en vaan hakenu suoraa AMKiin ku opiskelin lähihoitajaksi. Se oli kuitenki aika nopee tie töihin ja nyt on hyvä ku saa töiden ohessa opiskella eikä niin kauheesti tartte raha-asioita stressata samalla.

nojuu itse tein opiskelujen ohella silloin töitä heti kun oli osaamista sen verta että sai tehdä. houkuttaisi vaan kovasti taas koulunpenkki jossain vaiheessa.

Kummallisia. Minua koulun penkki ei siinä merkityksessä enää kiinnosta, ei sitten yhtään. Tietenkin hommiin liittyvät koulutkset kiinnostaa, mutta.. 1984-2007 riitti. Plus "viimeinen tentti" 2014.

Jaahas. Minähän taisin vahingossa päästä kouluun.

Onnittelut, ite en päässyt edes pääsykokeisiin esivalinta koe kusahti, sosiaali ja terveysalan koulutuksiin itsekin pyrin sairaanhoitajaks, sosionomiks ja fyssariks yritin hakea, niistä olen toki jo päässyt yli enkä ajatellut luovuttaa.

En tosin nytkään tee oman alan duunia enää ja sitäkin olen miettinyt hankkisiko tälle alalle koulutuksen, mutta sitten taas pidemmän aikaa ollut jo haaveena sote ala niin kaikki ponnistaminen ja yrittäminen mitä tähän asti yrittänyt tuntuis aivan turhalta.. vaikka ikinä ei ole myöhäistä ja opiskelu kannattaa on näkemykseni.

Näin aikuisiällä toi opiskelu ei ihan se kaikista miellyttävin vaihtoehto ole ollut, eritoten kun noita muita velvollisuuksia on paljohkosti. Ei tämä nyt kuolemaksikaan, mutta koulun ryssimiset opintosuunnitelmien kanssa ja säästöt on tehnyt sen että tietyt aspektit vituttavat aivan kohtuuttomasti. Mutta eipä siinä, töitä on niin monenlaisia tarjolla sh:na että en valita.

Viikonlopulle lupailee niin somaa keliä että tässähän täytyy miettiä missäpäin poikkeaisi munkilla.
#V2

Viikonlopulle lupailee niin somaa keliä että tässähän täytyy miettiä missäpäin poikkeaisi munkilla.
#V2

Sataa kuiteski, pistäydyn itse natsi siwassa ja tempasen paistopisteestä munkin ja nautin kotona #vaffaehkä

a1KZZO8_700b_v1.jpg

Maastokuvioiset eli olen Camo burger :ruoska: värin mukaan brown white burger ei niin hienolta kuulostava..

Viimeksi muokattu:
Kevyen viikon / lepoviikon paikka. Huh oon niin loppuun hakattu. Nyt lepoa.

Black Sausage

E. Vai oliko tää vaan miehille? Hehe.

Nimi voi aiheuttaa väärän sukupuolen paikalle tai riippuu missä strippaa, mutta nimi on kyllä kova.

Onkohan strippari alalla valoisa tulevaisuus? Jos soittais johkin kouluun oisko niillä mahdollisuutta kouluttautua strippariks. Luulen että vastaisivat... tottakai

Back
Ylös Bottom