Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En taida juoda mitään alkoholijuomia näin jussina. #säkrifais #vastarannankiiski

Voivattu tänäänhän tulee telkkarista Predator. Tosin ei noin myöhään jaksa millään valvoa kun alkaa 2240.

Ei jaksa valvoa, pthyi! 34,5h samoilla silmillä nyt:cool:. Toivottavasti laskin suunnillen oikein, ei oikein pysty enää keskittymään mihinkään, edes helvetin yksinkertaisiin tehtäviin. Tähän kun ottaisi vähän häppää niin tulisi kyllä halpa humala.

Eikä juhannukseen kuulu sitä ruuan mättämistä, hyvän ruuan mättämistä kellon ympäri monta päivää putkeen.

Mulle tää on ihan normaali viikonloppu muiden joukossa.

No kyllä mun mielestä kuuluu grillisafkaaminen ihan oleellisena. Mielestäni juhannuksessa on parempaa just safkat. :)
No toi on osittain totta, myönnetään, olen silti joulu immeinen vaikka grillisafkakin on kieltämättä suun mukaista.

Jei loppuilta Netflixin seurassa ja huomenna lempparitreeniä.

nyt,kuntit!

olen nauttinut yhten nelosoluen aurinkoterassilla

toto kuulostaa hyvältä hyvin rauhallisessa kes kus tan kesäilllassa

onko tämä sitä aikuistumista

#terveydeksi

e. keksin heti vastauksen, on tainnut koko aiempi soitto olla niin kuraa, ainakin tämä mikä soi toton jälk

anouk new day sanoo shatsami

onneksi saa vaihtaa kapakkaa, parempaan
tämäoli vain tässä ohikulkumatkalla, sentähären piipahdin

Kroppa alkoi kuivumaan taas niin piru ku haluttaiski jääkylmää lonkeroa. :D

IMG_1315.webp
Vesi +12, ei ollut ruuhkaa biitsillä. Nyt kaffe ja nollakola.

Back
Ylös Bottom