Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

upinr.jpg

Huh, melkonen päivä. Töissä iha saatanallinen härdelli kasassa ja tottakai minä niitä mokia paikkasin. Siitä sitten pienet levot taas työpaikan sohvalla ja matka kohti mma-treenejä, hyvä jumala mä olin kujalla siellä. Onneksi muukin sakki näytti siltä että olis loman tarpeessa, niin en ollut ainut.

http://www.sakosuomi.fi/varusteet.php?ste_nighthunter_lrf

Pelittää erinomaisesti. Vastarannalla olevan kesämökin paskahuussin etäisyyden mittasi 1040 metristä. Pisimmät etäisyydet joita tuolla testaillut on olleet noin 1400m.
Mitä pidempi etäisyys, sitä suurempi/paremmin heijastava kohteen täytyy olla.

Leicaa ei ole itsellä ollut, mutta isot pojat ovat kertoneet että hyviä vehkeitä. Harkitsin jopa joskus Leican hankkimista koska xxl myy niitä välillä asevelihintaan, mutta päädyin kuitenkin noihin kiikareihin niiden tähystysominaisuuksien takia.

10

Vihaan ihmisiä.

Viha on vahva sana, ihmiset on tyhmiä ainakin kännissä joten 12.

Itse olen siis olin rasittava apina nyt pelkkä apina, mutta se on yksi syy miksi en juo kun "vihaa" itseään kännissä tai jos känni minä tulis vastaan nii pistäisin solmuun ja lähettäisin siperiaan.

Juokaa viksusti jos juatte, nyt oon asiasta puhunut ei siitä sen enempää.

Word. Opettelin juomaan fiksusti kun en halua olla känniääliö, ja se on toiminut aika hienosti. Enempi sitä joutaa akan perään katteleen. :D

Ihan hyvä on olla näin, mä luulen että se uni ja neljä viikkoa kirmaillen kesälaitumella alkaa olla se paras lääke :)
Niin sitä luulisi, mutta kun se eka viikko tai 2 menee univelkoihin ja sitten kun voisi nauttia, tajuat, että pian se on jo ohi ja loppuloma meneekin sitten masentuneena. Siksi 6 viikkoa lomaa putkeen. Suosittelen.

Niin sitä luulisi, mutta kun se eka viikko tai 2 menee univelkoihin ja sitten kun voisi nauttia, tajuat, että pian se on jo ohi ja loppuloma meneekin sitten masentuneena. Siksi 6 viikkoa lomaa putkeen. Suosittelen.

Sen kun saiskin, tosin kompensoin tekemällä vajaata viikkoa suurimman osan vuodesta. Nyt nää täydet viikot (pomot luonnollisesti lomailee pari kuukautta) + pitkät työmatkat on vaan vähän kestämätön yhtälö muutamaa viikkoo pitempään...

Viha on vahva sana, ihmiset on tyhmiä ainakin kännissä joten 12..

Vihan vastapainoksi ilmaisen itseäni myös käyttämällä sanaa "rakastan" hyvin usein ja laveasti.

Minä hihitän kännissä vielä enemmän kuin selvinpäin. Sitten haluan nukkumaan. Onneksi suurin osa ystävistäni on samanlaisia eli porukalla on mahdottoman hauskaa ja sitten pääsee ajoissa pois baarista. Sellaiset tyypit ovat rasittavia, jotka välttämättä haluavat olla valomerkkiin asti vaikka olo on jo väsähtänyt. Minä hylkään ne tylysti.

Back
Ylös Bottom