Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En suosittele laihtumista, sillä paksu makkara tai pinkeä pötsi on parempi kuin jäljelle jäävä veltto nahka. Onneksi tilanteeseen löytyy niksityyppinen ratkaisu: voi olla sillassa tai muussa vastaavassa vatsavenytysasennossa.
Eiköhän se nahka siitä kiristy.

Olisko 4 kertaa nurmi niitetty.

Eiköhän se nahka siitä kiristy.

Vanhemmiten taitaa vain löystyä. Olisikin parempi jos lihoisi aina tasaisesti niin että naamastakin rypyt siliää. Minä valitettavasti vain tarkoittamattani laihdun niin kuin kuivat mummot. Olen mummo vatsapalikoilla. :cool:

Rusinaksi tyhjentynyt uimapatja.

Vanhemmiten taitaa vain löystyä. Olisikin parempi jos lihoisi aina tasaisesti niin että naamastakin rypyt siliää. Minä valitettavasti vain tarkoittamattani laihdun niin kuin kuivat mummot. Olen mummo vatsapalikoilla. :cool:

Rusinaksi tyhjentynyt uimapatja.
Nuoriahan me vielä ollaan.

Säikähdin ihan suihkuun mennessä kun hartiat levinneet ja vatsa kutistunut. Paino silti melko korkea.:eek: Jumaskekka tuo nyrkkeily avaa hyvin lavat, melko jykevät domsitkin latseissa.

tänään: ratkaisin tämän käymällä ajelemassa henkilöautolla päämäärättömästi ja kuuntelin Topi Sorsakoskea &agents

Viimeisen parin viikon aikana ajeltu tollaset 3000km ja vielä yksi tonni tiedossa tällä viikolla, niin ajelu #ajankuluksi: negative.

Lueskelin tuossa yhden TV- tuolin arvosteluja ja silmiin osui kohta "Great chair for breastfeeding!". Ostopäätös syntyi välittömästi. Tissituolin kotiinkuljetus ensi viikolla!

Tältä TestoTimolta tulee kyllä huikeita videoita. :D Pikkasen saa pataansa 60kg riisitikulta, pari kertaa näemmä keräili iha tosissaan lattialta.

Suomiskenessäkin näemmä on viihdearvoa melko hyvin näillä uusilla bodariukkeleilla.

Riisitikku-Rikuhan on hirmuisen söötti poika. Hymyilee vain ihanasti ja näyttää symppikseltä. Olen jonossa jos haluaa vanhemman naisen.

Käsittämätöntä miten laiha voi ihminen olla, mutta onpahan vähemmän lihasta kuluttamaan happea, niin jaksaa touhuta. Ilmeisesti ottelee 63,5-kiloisissa (edellinen olisi 60)? Seuraava olisi 67, mutta siellä on vastassa ne ketkä on varmaan tasan yhtä laihoja mutta isompia. On se omanlaistaan touhua tuo painoluokkaurheilu noilla kamppailijoilla.

Tarkistin, tammikuussa painanut ottelussa 62,5 kg. Hurjaa kun pituutta 180 cm.

Viimeksi muokattu:
Jos ammattilaisena matsaa thaikuissa niin hemmetin kovahan silloin pitää olla, rispektit siitä. Hitusen pisti tuo kontrasti naurattamaan vain, kun Timo on sen reipas 100kg ja Riku näyttää maratoonarilta. :D Todennäköisesti kaverilla luonnostaan tuollainen hyvin ektokroppa jossa tottunut olemaan ilman mitään painonvedätyksiä, niin helpoin vaan yksinkertaisesti siinä myös pysyä. :)

e. Hyvin huomaa ensimmäisen potkun jälkeen kuinka Timo alkaa pelkäämään iskujenvaihtoa ja kääntää aina niskan ja yläkropan vastustajasta poispäin, suojeluvaisto iskee päälle.

Viimeksi muokattu:
Hihii mulla on 1111 likeä. Tasaluku!

Onko kovin montaa hienompaa asiaa kuin törmätä eksään sattumalta ja havaita, että on säilynyt 10 kertaa paremmin?

olut

?

läskipyöräily: etenkin talvella

?

moottoripyöräily: etenkin kesällä

?

Mistä motivaatio työntekoon?? Tapahtuukin just sen verran vähän, että menee aika ihan saatanan hitaasti...

Oma harrastukseni: kehon kaltoin kohtelu. Ei varsinaisesti edesauta säilymistä. Pitää keksiä vaan entistä paremmat jutut vanhemmiten.

Back
Ylös Bottom