Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kun tekee pohkeet joka treenissä lämmittelyksi niin koskaan ei tarvitse kävellä normaalisti.

Mä oon tainnutkin unohtaa pohkeet nykyisestä saliohjelmasta, kun niitä ei ookaan pariin viikkoon tullut tehtyä. Nooh, on ne aika jyhkeet möykäleet pelkällä potkulautailulla...

Voidaan kokeilla toistasataa alapotkua vasempaan reiteen niin kyllä tulee domsit niin että hurisee! :D

Mulla on jo valmiiks aika komeat säärimustelmat viikonlopusta, sininen reisi menis hyvin siihen kaveriks :)

tumblr_orkb7aazDi1qgb3euo1_400.gif

Ja sitten takaisin asialliseen onely.

Oli melekone yö, vähäisten unien takia aamulenkki jäi sikseen taas. Naapurin deekut oli saanu maanantai illan käyntiin eivät onneksi kauaa meuhkanneet loppu yö tuli pyörittyä koittaen saada unta.

Muuten päivä ihan ok, paljon itsestä riippumattomia asioita.

Toisekekseen, liekkö lume efekti mutta 2 päivää tempassu spiruliinaa ja kreatiiniä nassuun, ollut jotenki aktiivisempi ja virkeempi olo koko päivän.

Joka vuosi sama juttu loman lähestyessä, tuntuu että tuntiakaan ei enää jaksais, kaikki on annettu. Jännästi sitä on edeltävät 11kk jaksanut puksuttaa menemään...

Mutta jee, heinäkuussa näyttäis kutsuvan UKK-puisto ja erämaa, parhautta!

Tsek. Vain kesällä sohvalla rötköttäminen tuntuu väärältä ja aiheuttaa tuskaa sieluun.

tänään: ratkaisin tämän käymällä ajelemassa henkilöautolla päämäärättömästi ja kuuntelin Topi Sorsakoskea &agents

En suosittele laihtumista, sillä paksu makkara tai pinkeä pötsi on parempi kuin jäljelle jäävä veltto nahka. Onneksi tilanteeseen löytyy niksityyppinen ratkaisu: voi olla sillassa tai muussa vastaavassa vatsavenytysasennossa.

Back
Ylös Bottom