Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuntuu varmaan korvissa hieman ilkeältä.
Nää tyypit on mulle samassa sarjassa veijareiden kanssa, jotka harjoittaa härkätaistelua, tai yleistä perseilyä myrkkykärmesten, tahi muitten villielukoitten kanssa. Jotenkin kierolla tavalla kokee aina pientä "siitäs sait" fiilistä, kun hommat ei menekään kuin Strömsöössä.Tuntuu varmaan korvissa hieman ilkeältä.
Instan perusteella myös Puolassa on hotmamakeskittymä.Onko matkustelleet kuntit huomanneet, että suomessa muuten oikeasti on kauniita plikkoja. Kasvoiltaan skandit on kyllä kauniita, vaikkain nähdyistä maista Ukrainassa oli kyllä rungoltaan paras keskiarvo. Jos summa mutikassa pitäs valita vaimo, niin Ukraina.
Tytöt kuvas mua kun olin kuulemma niin söpö.![]()
Kokeilin tota töissä, tööttäsin meidän kottaraisille samalla kun kaarroin pihaan firman autolla. Efekti oli lähinnä tasoa säikähdys ja paskat housuun.Pojat tööttäili mulle ku olin niin hot.
lisäksi kaikkina muina vuodenaikoina on paljon helpompi viettää elämää ilman elämää, kesällä se aharistaa