Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#grammissakin on tehty havaintoja

IMG_1584.webp

motorsportrusketuksesta
Tarviiko tähän sanoa muuta kuin,

tyylikäs.

Kuntit, taas oikeasti pääsin paikkaan mahtavaan. Viimekertaisesta aikaa, mutta oli tämäkin jo hyvä. Kun miesväestön Sievin kenkiä voi laskea kymmenissä prosenteissa, ollaan sellaisten paikkojen äärellä, että jos naisssta haluaa, niin kylkiäisinä voi saada muutaman sata hehtaaria maata.

Noh, ei minulle enään kiitos. Mutta näin vinkkinä suosittelen tälläisiä kultuur kierrosta. Ei jää ikinä huono maku.

Tänään (eilen) ajettu munanwenytintä viidenkymmenen petroolilitran edestä. Tankkasin ensimmäistä kertaa suomen palavia nesteitä. Itkin melkein.

Huomenta, unet loppuu ennen seiskaa ja pirteenä ylös. Ompahan ainakin pidempi päivä! Luulisin ehtivän salillekkin jo ysiltä.

13h aamuvuoro+iltavuoro menee ihan heittämällä, mutta yövuoro+pätkä aamua on ihan tuskaa. Ja pitäis pyöräillä kaatosatees kotiin. Vittu.

jaa se olis se kauan "odotettu" päivä kun sukulaisen synttärit. kiinnostaa kun kilo jotain ruskeeta:kakka:, ei jaksa olla sosiaalinen, tänäänkään :confused:

Ei suomalaisen tartte olla sosiaalinen sukujuhlissa. Eilen olin itse sellasissa ja huomasin, että eipä noiden serkkujen kanssa paljon puhumista ole. Yhden kanssa juttelin vähän enemmän kun oli 13 vuotta viime näkemästä. Itse juhlakalua (serkku myös) en olisi edes tunnistanut (eikä hän minua), kun on 15 vuotta nuorempi ja nähty ehkä 5-10 kertaa.

Voi himputti ku treeni kulki! Olin ihan liekeissä.

Hieman karkas verensokerit jo turhan alas, kun pihalla viihdyttiinkin sitten pidemmän kaavan mukaan mukelon kanssa. Kiva kyllä kun piha täynnä lapsia, niin on leikkikaveria. Iskällä vaa aika hemmetin tylsää. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom