Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sentähären sen kuvaan lavastukseksi otinkin, kun joku entinen asiakas oli tommosen pöytääni hyljännyt

itsehän en tupakoita tupakoi ollenkaan

Minun tekisi mieli ottaa yksi kesäolut evääksi mukaan töihin, mutta ei se taida olla hyvä idea. Juon sitten lomalla kesäoluen jos toisen. Tai ehkä jää vaan puheeksi.

Mä en oo tohon kellohommaan lähteny, kun on semmosta hifistelijän vikaa pikkusen siunaantunut. Tai no, on mulla kolme taskukelloo, joista vanhin Zenith 1800-luvulta. Rannekellona menee lahjaksi saadut Timex tai Triwa silloin kun on fiilistä pitää.
Nooh, vaikka Sarpanevan tuotoksilla itse ainakin tyydytin oman hifistelijän vian ja Zenithitkin kummatkin 1962 syntyneitä. Ulospäin kuin uusia.

Grilli kuumana ja kasvisperunasipulinyytit menossa jo, mustapippurisulatejuustolla höystettynä. Kaveriksi 600g possupihviä ja 400g täysliha grillimakkaraa. Harmi kun tämän joutuu periaatteessa yksin syömään. :(

IMG_20170617_202329.webp

Possupiffit vimosena ja pian on valmista. Kotona vielä pienet bbq-soossit pintaan kun ei marinoimaan kerennyt kuin vartin.

Grillailin kans tänään. Kananrintaa ja kasvissetti (sipuli, munakoiso, paprika, porkkana, ananas). Asiallista, arska paistoi.
Sitä ennen uudella fillarilla joku 10km. Pitää käydä ostaas viel kompuutteri että näkee matkat.

Ai niin, taas sain olla siviilinä sh:n roolissa. Käytiin tyttären kanssa kaupasta hakemassa tykötarpeet grilliin niin eikös siinä pihalla heti kun bussista noustiin joku deeku ollu vetänyt selkä suorana katukiveykseen. Pysähdyin kattoo kallon kondista ja joku mamma siinä soittelikin jo lanssin paikalle, melkonen reikä siellä päänahassa oli. Tein saman kenttäteippauksen kuin ennenkin, eli lippis vaan kireälle ja vähän nestuukia väliin. Kaveri jäi siihen makoileen tuttaviensa kanssa odotellen lanssia. :D En kyllä tajua mistä saatanasta näitä aina osuu kohdalle.

Minä en viinaksiin koske, ei sovi mulle missään muodossa, tai siis sopii liian hyvino_O.
Kyllä on pulsujen elämä kovaa, katollaan rotvallilla kallo auki:eek:.

Kyllä on pulsujen elämä kovaa, katollaan rotvallilla kallo auki:eek:.

On, aina sattuu ja tapahtuu. Itsellä käy vähän jopa sääliksi kun kattoo paikallis pubin vakkari asiakkaita että mihin kuosiin ja tilaan se aine voi liikaa nautittuna johtaa.

Tänään huristi muutama taksilla aivan kapakan parkkipaikalle että ovesta ois melkee päässy terdelle.

Kauheita möyhkääjiä nuo ulkomaalaistaustaiset, astuin rappuun niin ei paikallinen musiikki pauhaa rapussa samalla tilasin hissin joku muuki tilas hissin kävelin pari kerrosta kauhee älämölö, tilasin uudestaan hissin joku taas tilas kerroksen yempänä mutta ei kuitenkaan edes menny siihen hissiin. Ei oo helppoo elämä.

Hiljenihän se melu piti vaan repiä paita yhdellä kädellä päältä ja käydä näyttämäs palaa.

Todellisuus olin kotona selaamassa pakkista ja sitte oliki hiljasta.

29e.jpg

Tekee varmaan kesäkuumassa hengailu ja väsymys vähän tepposia, mutta perkele kun on hölmö olo. Huomenna illasta kyllä treenit vetäsemään.

Suatana kans kun särkee jalkoja. Just pohjilla on kyllä jalkareeni, mutta syytän kyllä kesäkuumaa enemmän.

Huomenillasta, en reenaa. Kunhan kotio selviän, se ois yesyes. Ens viikkon alun poistan pöhöö, että kehtaa olla jussin.

Ihan hyviä uutisia kamppispuolella kun brassi ja vapariukot yhdistyy ja saadaa vähän enempi reenejä. Meni tällä viikolla vähän ns. vituiksi ohjattuihin osallistuminen, niin maanantaille suurena haaveena painiminen. Näistä ei vaa koskaan sais ääneen sanoa kun joka kerta venyy sitten ylitöiksi. :rolleyes:

kuvanakin jo hieno

mitäs pidät Minun maatalousnäyttelyssä hankitusta motorsportrusketuksrsta

FullSizeRender.webp

Jylli, nähty

on,se bassonsoittokin vaan, helpon näköistä: kun sen taitaa

Back
Ylös Bottom