Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois kans ite syödä, mutta vikoja rasvoja vielä tiristellään. Aika loppusuoralla mennään, joten alkaa olla omaan makuun ok jo. Ja turha se on joka palikkaa koittaa saada esiin, kun päkki lonkeroo ja kilo kasleria niin ne on jo piilossa.

On nää työsuhde-edut joskus ihan kohdillaan. Mummu halusi kiittää hyvästä työstä.

2017-06-16 10.42.23.webp

Mummuilla ja maalla on aina kiva olla hommissa, koska kahvit ja ruoka.

Invis rikkoo lutusella olemuksellaan mummujen ennakkoluukot ja sydämmet!

Työviikosta selvitty ja nyt pyöritellään peukkuja kunnes aamu koittaa ja pääsee reenille.

tulo tuollanen tuossa kes kus tassa katto auki vastaan

#ei voinut olla huomaamatta

IMG_1581.webp

kuljettaja&apukuljettaja eivät olleet tuttuja, eli en osaa sanoa onko joku paikallinen pohatta investoinut kesäauton

jatkan havainnointia

Päälleni muutti nähtävästi isä jolla lapsonen. Koska baby itkee vain viikonloppuisin. Tänään sieltä kuuluu jokin puhemusiikki.

Hän vain aloitti uransa tässä tönössä hieman kehnosti:

Ajoi autonsa minun ruutuun.

Muutti pj:n päälle.

Kuuntelee huonoa musiikkia.

Ei osaa hiljentää lastaan, joten muutamana aamuna sain herätä itkuun.

Onneksi olen rauhanmiehiä. Ei parane terävällä kielellä mennä ihan heti sohiin, kun toinen sydän soirona luultavasti.

Gymit nopeesti ja sit kaupasta kilo karamellia palautumiseen.
Mä vedin isänmaallisena miehenä palkkariksi puolen pussia Suomi 100-lakusekoitusta ja katselin samalla Rogue Onen. Molemmat, lakut ja leffa aika keskinkertaisia.

E. Kolmoselta tulee näköjään tänään laatulehva: Lord of War.

Jeejeejee! Tää myrkkyvoide näköjään toimii ja naama alka paranemaan. En oo hetkeen aikaan näyttänytkään miltään muulta ku vaan isolta finniltä niin tää on ihan mukavaa vaihtelua!

E. Laitetaan vielä tanssiva banaani ku on niin hyvä fiilis.:oujee:

Back
Ylös Bottom