Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#lottovoitto
upload_2017-6-14_13-44-47.webp

Liitteet

• upload_2017-6-14_13-44-30.webp
    upload_2017-6-14_13-44-30.webp
    6,3 KB · Katsottu: 142
Minähän en lottoa

en Minäkään, siksi en etes haaveile tommosesta breikoutista

rehellisellä työnteolla ei tule milloinkaan olemaan senvertaa ylimääräistä että kolmekymppiä moottoripyörään vois laittaa

tai,no, lotton minä noin 10eurolla vuodessa

Voi nyt räkä, eräs mun naispuoleinen ystävä perusti eilen illalla facebookkiin Pro Patria ryhmän, siihen oli tullut hetkessä 263 jäsentä mutta nyt nää munapää sensuroijat on poistanut sen:woot:.
No mut pakkiksella on asiallinen ja jopa kova meno, noin niinkuin yleensä.
Lottovoittajana menisi överi määrät massia pihveihin ja hummeriin.

Viimeksi muokattu:
mitvit landola?
"Landola", joiden hinnat lähtee 10k£:sta ylöspäin. Vähänkään enemmän asiakkaan spekseillä 15k£-20k£.

Sähkökitaroissa pääsis varmaan lähelle kahteen kymppiin kanssa, kun ostelis kunnon tarvikkeet.

Eikä sähkökitaralla voi kuitenkaan kerrostalokämpässä kunnolla soittaa, niin sitten pitäisi toki olla kunnon omakotitalo, jossa musiikkihuone. Musiikkihuoneen akustiikkaan, nauhoitusvehkeisiin sun muihin saisi kanssa menemään jonkun latin jne.

Oisin hyvä tuhlaamaan, mutta palkasta puuttuu hieman nollia nykyisellään, että edellä mainittuja ihan heti toteuttaisi.

Sähkökitaroissa pääsis varmaan lähelle kahteen kymppiin kanssa, kun ostelis kunnon tarvikkeet.
Sitten pääsee, jos ostaa jotain ylihintaisia gibson/fender-osaston vanhoja keräilykeppejä. Ite saisin kyllä unelmasettini alle 10k€ ihan helposti; ormsby, .Strandberg* tai Skervesen + Kemper tai Axe fx II.

Mä vedän kenoa kymmenellä numerolla ilta-arvonnossa lähes joka päivä. Euron paukulla mutta rivien määrä vaihtelee sen mukaan paljon on taskurahaa. Se jos räpsähtää niin musta tulee markka miljonääri ja stokkan herkkuhyllyt kutsuu. Kerran saatii kaverin kanssa ammattilaiselta pitkäveto vinkit, kerroin oli 124 ja sieltähän se silloin tuli.

Hauska istua duunissa kahviossa tekemässä päivän viimeisiä hommia. Tossa on jonkun porukan juustokakun jämät tyrkyllä, ja osa ei selvästi kehtaa ottaa siitä siksi, että olen näkemässä.

Kyllä kelpais. Kun muutaman päivän tossa herkutteli ja tänään palas takaisin ruotuun, niin ei tekis tiukkaakaan kaapia juustokakun jämiä omalle lautaselle:kuola:

Minä vain ankarasti tuijotan ja tuomitsen.

Toi yksinäinen muffini ois kyllä ehkä gluteeniton. Mutta vain ehkä, ja ois jotain kynähamehommia viikonloppuna, niin paree jättää syömättä. Jos kotia kohti vaikka.

Back
Ylös Bottom