Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikä osaa naisista vaivaa, en tiedä miten eksyin tuonne selaan kuvia, mutta huhhuh.

https://www.instagram.com/thelook_kauneusklinikka/

Miksi naiset pilaa huulensa ja tekee niistä töröhuulet :D Saakutin rumia töttöröitä. Onko vaikea maalata punalla omat huulet ja olla luonnollinen. Äijien takia tuota kai tehdään, mutta tykkääkö joku noista ankkahuulista?
No tämä!
Joskus yritin jossain yhteydessä tivata mieleltään täyspäisen oloisilta naisilta, että mikä helvetin järki tässä on. Itseä varten kuulemma laitetaan. Esitin jatkokyssärin: Jos maailmassa ei olisi enää muita kuin sinä ja osaisit laittaa itse, laittaisitko. Silloin ei kuulemma enää tarvitsisi panostaa ulkonäköön. Mykistyin tämän logiikan edessä.

Sama koskee niitä helvetin idioottimaisen näköisiä lisäripsiä, jotka maksaa, joita tarvii hoitaa ja kaiken lisäksi saa nätinkin tytön näyttämään pennin huoralta tai vähintään aikuisviihdetaiteilijalta.

Miksi naiset pilaa huulensa ja tekee niistä töröhuulet :D Saakutin rumia töttöröitä. Onko vaikea maalata punalla omat huulet ja olla luonnollinen. Äijien takia tuota kai tehdään, mutta tykkääkö joku noista ankkahuulista?

No tämä!

Sama koskee niitä helvetin idioottimaisen näköisiä lisäripsiä, jotka maksaa, joita tarvii hoitaa ja kaiken lisäksi saa nätinkin tytön näyttämään pennin huoralta tai vähintään aikuisviihdetaiteilijalta.

Olen juuri miettinyt, täytyisikö jotenkin pyrkiä parantamaan ulkonäköäni (sinkkuketjulainen) mutta nyt en sitten budjetoi ainakaan näihin viritelmiin. Yleisesti esitelty kauneuskäsitys on melko teennäinen tällä hetkellä. Yksi ystäväni sai lahjakortin meikkaukseen, siis ammatti-ihmisen käsittelyyn. Tuloksena oli ihan taidokas meikki, mutta liian voimakas ja tumma, kun tarkoituksena oli saada päiväkäyttöön sopiva arkimeikki. Oli päivänvalossa suorastaan pelottavan näköinen ja teki ystävästäni kovan ja tylyn näköisen. Mutta ehkä se oli tavoitekin. Pitää olla menestynyt ja kiireinen bitch.

No tämä!
Joskus yritin jossain yhteydessä tivata mieleltään täyspäisen oloisilta naisilta, että mikä helvetin järki tässä on. Itseä varten kuulemma laitetaan. Esitin jatkokyssärin: Jos maailmassa ei olisi enää muita kuin sinä ja osaisit laittaa itse, laittaisitko. Silloin ei kuulemma enää tarvitsisi panostaa ulkonäköön. Mykistyin tämän logiikan edessä.

Aamen!

Ei parane sylvi tuhlata moisiin. Omaan makuun ainakin ilman parempi.

No tämä!

Heleppoa logikkaa. Itseä varten on aina tarkoittanut sitä samaa kuin "käydään baarissa vain tanssimassa". Huomiota huomiota ja vielä kerran huomiota. Kyllä itsetunto kohenee kun saa katseita.

Minulla lisäkkeet näyttäisivät samalta kuin sialla otsatukka, mutta kyllähän tekoripset ovat jo sangen yleisiä. Vahvasti veikkaan, että miehet eivät näe kuin ne tosi tosi överit (joskus siis käytännössä asiasta kysellyt, niin ei miehen silmä ole erottanut ympäröivää ripsipaljoutta, vaikka itse olen huomannut että lähes joka naispuolisella kaupankassalla on tekoripset). Olisi mahdollista laittaa hyvinkin maltillinen lisäke-ehostus, mutta muoti nyt ei suosi luonnollisuutta. Ystäviltäni olen kuullut, miten kosmetologit usuttavat pidempiin ripsiin, vaikka asiakas olisi itse toivonut vain sellaisia, jotka säästävät ripsivärin laittamiselta.

Mulla on maltilliset ripsilisukkeet ollut jo jonkin aikaa, kun kyllästyin talvella polkemaan ripsarit poskilla. Onhan nää näppärät, kun suihkussa helppo käydä useemman kerran päivässä ilman mustia silmänalusia ja näytän vähän freessimmältä, kun silmistä näkyy muukin kuin silmäpussit. Nykyinen mies ei tainnut tajuta mulla ees olevan näitä ennenku itse sanoin useemman viikon jälkeen. Naispuoliset kaverit vaan kyselleet oonko ottanut lisukkeet.

Vähän saa itteään hemmotella, kun muuten alkaa olla tämmönen varhaiskeski-ikäinen kurppa.

Hyvin erilaisia ripsipidennyksiä on kavereillakin ollut, toiset tähtäävät selkeään muutokseen kunnon feikkiräpsyillä ja toiset hakevat luonnollisempaa vaikutelmaa. Itse taidan ottaa vaan kestovärin kulmiin ja ripsiin, kunhan budjetti toipuu nykyisestä notkahduksesta.

Kaupungilla liikkuessa olen huomannut, että usein mitä nuorempi tyttö sitä feikimpi meikki!

Iltapäivälehdessä oli kuvat kahdesta kadonneesta tyttösestä. On sitten hiukka ehostusta sivelty...

tämä on taivaanTosi, en ole nähnyt vielä yhtäkään tapausta etteikö naturaaleilla ripsillä olisi ollut paremman näköinen

olen tämän myös Rehellisesti suoraan sanonut usealle tekoripset laittaneelle, yksikään ei ole varsinaisesti arvostanut rehellistä saatua palautetta

Jos valita pitää, niin ripsilisukkeet on hyvä, muuten naturellia luomulihhoo. Ei edes Tikkurilaa nasseliin, turhia semmottiit. Saa toki laittaa jos siltä tuntuu mutta nainen on kyllä parhaillaa just semmosena peikkona ku on.

Back
Ylös Bottom