Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä lähden himasta luonnon haltuun. Eli ulko-ovesta 200m niin olen metsässä. Ja siitä vielä 250-300m niin oon mun uima- ja grillausmestalla:oujee:.
edit. Ei ole enää niin jähmeää. Tossa pilalla riehuu joku tosi rivo ja kiimanen narttu. Kirjoitin ensin nerttu:heart:.

IMG_1215.webp
Mahtava keli, ei mul muuta

Burgeria raneilla vedetty nassuun ja jälkkäriksi porkkanakakkua, jonka päällyskerros oli 2-3 cm paksua! Nam. Nyt vähän lonkeroa.

Lonkero on ihan hyvää päihtymiseen ja kesäjuomaksi, mutta sitä en käsitä, miten jotkut vetää sitä ruokajuomana...

Onko @_Henkka_ unohtanut korkin auki viikonlopulta, vai tietokoneenkäyttötaidot ruosteessa? :P

Ei tää ookkaan mikään ruokajuoma, välijuoma aterioiden välillä!

Vihreä ginilonkero + 2 cl vodkaa. Toimii.
SIkäli, kun tarkoitut Hartwallin limelonkeroa, niin toi olis melkein omakin valinta, jos lonkeroa pitäis juoda. En tosin muista edes, milloin oon lonkeroa viimeksi tilannut.. varmaan jollekin mökkireissulle ostanut viimeksi aamupalaksi tjsp.

Joku maissiolut vois osua itsellä ensimmäisenä käteen hellejuomaksi, jos siis puhutaan puhtaasta janoon juomisesta tai dokaamisesta.

Back
Ylös Bottom