Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse en ole kaynyt viela tanaan. Hieman huolestuttavaa, Tosin kavin eilen illalla just ennen mavereenia. Mulle anytime palkallinen time. Paitsi kotona. Kotona kaikki maksaa. Sekin.

Noniin, rinkka pakattu, auto tankattu, pari ekaa päivää tietää suunnilleen missä ollaan, ja pari päivää vielä mysteerin vallassa. Sääennusteen perusteella sitten johonkin päin, mutta mettään. Syvälle.

Pitäkääs pojjaat ja tyttölöt torppa pystyssä ja lippu polttovalmiina puolitangossa!

Auringossa venyttelemässä eikä tarvii ees villapaitaa, tässähän on melkein kesäinen olo.

Tänään ei töitä, oon siis yrittänyt pidätellä koko päivän. Huonoin tuloksin.

Suomalaiset kattoo kuin hullua ku ajelin tuolla hihattomassa pyörällä arskat silmillä ja kuulokkeet korvilla sekä fiiliksissä jammailin samalla musan tahtiin. Hyvä fiilis! Eka kerta tälle kevättä ku voi olla ilman pitkähihaista ja tuulesta huolimatta vaikka pyörällä ajeli niin ei tullu missään vaiheessa kylmä!

:oujee::oujee::oujee:

Mulla oli biksujen yläosa + olemattomat sortsit auringossa, tosin pilvien tullessa piti heittää aina toppi päälle :) Melkein nukahti sinne nurtsille. Ja sain pusunki! Joidenki semipulsujen vapaana juoksevalta koiralta, oli se sentään ihan soma.

Augh! Voihan Hervanta sentäs, bussista katselin kun pysäkillä joku mamma poltteli tupakkaa samalla kun suoraan naaman edessä oli pieni vauva vaunuissa. Siihen se tuprutteli savut suoraan vaunukoppaan.

Mikä vittu ihmisiä vaivaa?

Augh! Voihan Hervanta sentäs, bussista katselin kun pysäkillä joku mamma poltteli tupakkaa samalla kun suoraan naaman edessä oli pieni vauva vaunuissa. Siihen se tuprutteli savut suoraan vaunukoppaan.

Mikä vittu ihmisiä vaivaa?

29fd7b9ae2d9237fb623c612b9520a75.png

Yllätän teidät.

No niin, nyt on syötettynä Exceliin työvuorot, kellonajat sekä jokaiselle päivälle tarjolla olevat kamppistreenit. Siitä sitten vaan arpomaan mihin sitä ehtii, kuinka monta tuntia jää aikaa levolle ja kuinka monta opparille. Vielä en ole syöttänyt tuntimääriä panemiselle (maata) enkä peffan pussailulle. Liekkö edes pian tarpeellista. :oops:

Vihaajat vihaa. Meitsi vaan takas vilkuttaa. Antaa niiden hiillostaa. :cheek:

Back
Ylös Bottom