Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:woot: Kuinka perkeleen vanha minä sitten olen? :konsta:

@Kajsna n kanssa olisi kyllä pitänyt käydä kaljalla männä kesänä.
Haha :D
Kaljasta tulee turvotus ja suolisto kenkkuilee! Täytyt kahtoa, jos tulis Kalevan kisoja vilkasemaan sinne päin. Sit vedetää perseet. Jos vaikka normi Pepsiä maistais.

Ei kyllä nämä aikaiset aamuvuoroa iltavuoroon jälkeen kauheasti napostele. Ehti tuossa nyt sen reipas 6,5 tuntia kotona käydä kääntymässä. :rolleyes:

IMG_3400.webp

Huomenta! Mullapa on nyt kaksi vapaapäivää perätysten! Heräsin taas ennen kasia vaikka ois saanu nukkua pitkään. :D

On se hyvä, että möin moottoripyörän pois. Ei kyllä enää perse kestäis jos sekin ois vielä rikki, ihan riittää nämä auto ja pyörä, jotka kaipaa hellää (kallista) huolenpitoa.

On se hyvä, että möin moottoripyörän pois. Ei kyllä enää perse kestäis jos sekin ois vielä rikki, ihan riittää nämä auto ja pyörä, jotka kaipaa hellää (kallista) huolenpitoa.
Minä jo eilen avasin ja hinkkasin takajarrut kuntoon. Nyt ei laahaa. Mukava oli tossa pikatiellä ohitella koko autoletka ja ajella omin nokkinensa loppumatka työmaalle.

Niin! Ei sitä nyt ihan mitä tahansa voi suuhun laittaa.
Vai voiko tällainen olla kaksoisagentin oveluutta. Jos se Erdogan onkin kouluttanut sut jollain salakavalilla metodeilla esiintymään epäkaksoisagenttina.
Ei oo kyllä helppoa taaskaan tämäkään. Perhana sentään.

Vai voiko tällainen olla kaksoisagentin oveluutta. Jos se Erdogan onkin kouluttanut sut jollain salakavalilla metodeilla esiintymään epäkaksoisagenttina.
Ei oo kyllä helppoa taaskaan tämäkään. Perhana sentään.

Ovelasti olen naamioitunut punavihreäksi feministiksi kuitenkin. Vaikea paikka on. Eikä tullut kukkojen kuvia tänne.

Ovelasti olen naamioitunut punavihreäksi feministiksi kuitenkin. Vaikea paikka on. Eikä tullut kukkojen kuvia tänne.
Olen nyt aivan päästäni pyörällä. Tämä lienee ollut tarkoituskin. Hämmentämällä viedä huomio pois mahdollisesta kaksoisagenttiudesta. Laitetaanpa tähän tällainen koeluontoinen kuva, niin tiedän onko muisti pyyhitty:

Peter+%2526+Nixon+Cropped.jpg

Back
Ylös Bottom