Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

happy-mothers-day-to-all-my-bitches.png

On. Nalkutus täytyy vielä opetella.

Ei muutaku heität eukon sukat lattialle ja alat syyllistämään sukkien lattialle jättämisestä kun kiistää asian aloitat mykkäkoulun.

Mutta naiset voittaa aina näissä jutuissa, lopulta huomaatki että ne oliki omat sukat siinä lattialka ja tilanne kääntyy toisinpäin.

Viimeksi muokattu:
Minä olen lova lovan lapsi, ja olinkin maistavinani miehen maidin kakussa.

Mutta mistä on tehty, niin siitähän sitä on tehty.

Heh.

Koristelun visuaalinen ilme sopii päivän teemaan. Rouva ja juniori ruiskii molemmista päistä. Kai mun on tuo tuotos imaistava naamioon yksin. On sitten hyvänmakuista appelsiinisuklaaoksennusta.

katso liitettä 142576

Omg! Näyttää niin hyvältä! :kuola:

Tilasin fillarin, josko sais lisättyä vähän arkiliikuntaa. Toki töihin on kämpiltä pelkkää alamäkeä, ja sateella oon sokerista, mutta onpahan nyt ainakin vehkeet.

Tilasin fillarin, josko sais lisättyä vähän arkiliikuntaa. Toki töihin on kämpiltä pelkkää alamäkeä, ja sateella oon sokerista, mutta onpahan nyt ainakin vehkeet.
Nyt kun ilmoitit hankinnasta tässä ketjussa niin sanoisin että kannattaa hommata myös kunnollinen lukko siihen pyörään.

Nyt kun ilmoitit hankinnasta tässä ketjussa niin sanoisin että kannattaa hommata myös kunnollinen lukko siihen pyörään.
Jep, se on Bilteman reissu tehtävä jahka tuo saapuu. Sikäli kun tästä ketjusta ei kukaan varkaisiin tulisikaan, niin tästä keskustasta vaikuttaisi fillarit lähtevän muutenkin aika tehokkaasti joidenkin veijareiden matkaan.

Banaanisuklaaprodepannari mansikoilla ja kalorittomalla caramelkastikkeella, I'm in heaven. :hyper:

Jahas, se on taas perse junan penkissä ja matka kohti Mansester cityä. Uskaltautuisikohan sitä ensi viikolla hieman vapaaottelua kokeilemaan pitkästä aikaa, saaspa nähdä.

Back
Ylös Bottom