Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin ostamassa eilen Benkkujerry-pönikän pakkaseen (oonkohan viimeksi syönyt vuonna 2014?) jos sattuisi joskus himottamaan. Mulla on nytki vaikka mitä herkkuja lipaston laatikko täynnä, mm. joululahjaksi saatu Juhlapöydän konvehdit -rasia. Mut ei koskaan tee mieli syödä niitä. Dieettikin rullaa niin ettei ole mitään mielihaluja. Ehkä kesällä iskee jossain vaiheessa herkkuhimo ku on tarpeeksi kauan kutjottanut. Paino tippuu nyt hyvin ja tasaisesti.

B&J on kyllä hyvää.

Piti tänään vähän mässätä, mutta aloin vähän pohtia myös että miksi, kun homma pelaa ilmankin ja ei ole täälläkään mielihaluja.

Jo kyllä tässä dieetillä kaipaisikin sellaista järjetöntä herkkuhimoa, että vois käydä ostamassa kaikkea mahdollista himoamaansa mättöä sitten kun on joskus mättöpäivä. :D

Puhelimen 24kk takuu alkaa pikkuhiljaa umpeutumaan, samalla puhelin alkaa sanomaan sopimustaan irti, sattumaako?

Oikeastaan koko luuri sammuu jos sen irroittaa laturista, välillä sammuilee useammankin kerran vaikka oiskin latauksessa. Onneks takuuta on vielä ens kuuhun asti.

Oon aina miettiny et kuka noita pakastepizzoja syö...mut sekin selvis ny.
Kyllä ne välillä menee, mutta yleensä duunaa ite (missä en tosin ole kovin hyvä) tai maksaa pari euroa enemmän ja käy "etnisessä" ravintolassa vetämässä pizzan.

Jo kyllä tässä dieetillä kaipaisikin sellaista järjetöntä herkkuhimoa, että vois käydä ostamassa kaikkea mahdollista himoamaansa mättöä sitten kun on joskus mättöpäivä. :D
Mulla on kyllä ollut todella erikoinen tää kiristely, kun ei oikein oo ollut mitään himoja. Yleensä aina 2-3 viikon välein ollut pakko pitää mättöpäivä. Mutta nyt en käytännössä oo pitänyt yhtäkään :D

Lomalla reissussa toki nyt söin vapaasti, mutta ei oo kyllä perus arjessa kaivannut herkkuja. Outoa.

Tietyllä tapaa kun toteuttaa kiristelyn niillä samoilla safkoilla kun bulkillakin, niin menee jo sen verran rutiinilla että harvakseltaan iskee ne herkkuhimot. Eilisen jälkeen on jo ihan mielissään kun palaa takaisin normaaliin ruokavalioon.

Niin ja parasta ku tää normiruoka maistuu niin pirun hyvältä! Joku ketsuppikin on luksusta.

Koristelun visuaalinen ilme sopii päivän teemaan. Rouva ja juniori ruiskii molemmista päistä. Kai mun on tuo tuotos imaistava naamioon yksin. On sitten hyvänmakuista appelsiinisuklaaoksennusta.

IMAG0631.webp

Meinasin eilen mennä Tauskin keikalle.

Ehdotelmani ei herättänyt suurta vastakaikua läheisissäni, joten päädyin olemaan menemättä.

Ensi kerralla en puhu kellekään mitään vaan menen omin päin saatana.

Back
Ylös Bottom