Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jätskittää myös täällä:kuola:. Maitotuote boikotin takia joudun turvautumaan mansikka sorbetteen. Enkä mä niin ehdoton ole, eilenkin vedin puistossa 2 palloa jädee kun ei tässä kisoihin tähdätä. Kunhan proteiinin pääasiallinen lähde ei ole maito,rahka,reajuusto tms. niin ei ole kupu turvoksissa.

Täytyy ottaa tää ihan asiaksi ja testata entrecote ja kassler rinnan grillissä. Vedäksää entrecotet grilliin ihan suolalla ja pippurilla, vai onko mukana jotain marinadia tai grillaussooseja?

Tjahas, vois harrastaa vähän liikuntaa. Kuitenkin yhden kokonaisen työpäivän verran mennyt jo työhommissa tänään ja eilen, niin saa riittää.
Joo, kyllä molemmat toki hyviä on. Ite laitan yleensä vaan suolaa ja pippuria. Toisinaan oon hieronu joko valmista tai ite tehtyy kuivamarinaadia. Kassleria oon joskus märkämarinoinukki, entrecotee en koskaan. Entrecoten kanssa tuntuu olevan jokseenkin tärkeetä antaa sen lämmetä huolella ennen grilliä, tunnin ainaki. Tosin koskee tietty kaikkee rillattavaa.

Urheilut suoritettu rullaluistimin, rankkaa oli.

Miten Joxulle maistuu mikrossa lämmitetty kahvi?
Tällä hetkellä "mikrokolossa" on vain kuksa. En siis omista mikroa tätä nykyä, olenkin pohtinut että tarvitsenko edes.

Mutta, maistuuko mikrotettu kaff? Menee paremman puutteessa ja muutaman kerran aiemmassa elämässäni tätä harrastin laiskuuttani. Nautinnoksi antaisin arvosanan 6.5. Myös keittimestä kun luovuin, ei ole oikein enään mahdollista että keittiäisin ylimäärästä, eikä nyt ole mikroakaan, joten mahdollisuuteni juoda säteilykahvia on olematon.

Tuollainen voikin olla näppärä, jos urheilua enemmän seuraa. Itse aika harvakseltaan. Enemmänkin olympialaiset ja mm-lätkä. Joten vähillä mennään.

Sitten kun olen massikeisari, niin tilaukseen menee kyllä Viaplayn Fight paketti, muuten nuo ohjelmatarjonnat on melkoista soopaa. Ei jaksa edes lätkä kiinnostaa tänä vuonna.

Mulle riittää cmooooore, Vormula one. e: no samaan pakettiin saa 8 maksukanavaa, viasat historyltä joskus ihan mielenkiintosta dokumenttia

Päivän saavutukset: aika vähän. No satasella penkissä 6 toistoa, joka minun lahjoilla (nou hääv) on ihan ok suoritus.

Testailin myös GoPro kameroiden sijoittelua autoon, Span ratapäivä lähestyy.

kuntit:

a) olen senverran reipas että viitsin aina keittää kahvia tai lähteä ulos kahville kun kahvituttaa, lisksi: tyhjään ja siistin keittimen heti kun olen kastanut viimeisen nautituksi tulevan kuppiin eli ei etes ole ikinä ollut mahdollisuutta lämmittää vanhaa

b) semmoista telvisio ohjelmaa ei ole keksittykään mistä meikämustalainen maksaisi KaksikymmentäViisiEuroa: KUUKAUDESSA! sehän on 3000e kymmenes vuodes!

Suomi ottaa turpaan ranskalta kendossa. Onhan tämä nyt jo melko säälittävää.

On kyllä, vaikka eikös Suomella ole aina menny alku päin sitä itseään. Mutta että patonkimaa vie suomea ku pääsiä narussa. :woot:

Oispa ees maksettu voitto.

b) semmoista telvisio ohjelmaa ei ole keksittykään mistä meikämustalainen maksaisi KaksikymmentäViisiEuroa: KUUKAUDESSA! sehän on 3000e kymmenes vuodes!
Nii, voiha sen matsin mennä pubin tms. anniskelualueelle katselemaan ja hörppiä 5-10€:n olusia. Kalliiks tulis kisat noinkin saati lätkäkausi vormuloista puhumattakaan (itseä ei tosin vormulat ole kiinnostaneet sitten Häkkisen)

havainto omasta elämästä: kaikki mikä siirtyy maksukanaville, lakkaa kinostamasta

formuloita käyn katsomassa kapakassa noin monacon kisan, jääkiekkoa ehkä 3-4 peliä vuodessa, siinäpä: ne
#ajankuluksi tulee käytyä nauttimassa #terveydeksi olutta huomattavasti enemmän

Back
Ylös Bottom