Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mua pyydettiin alastonkuviin malliksi. :nothanks:

Kassajonossa taakse tuli 4 pakolaista ja heidän keskustelu meni näin: vitu mä osaa käytä mun kyrpä kun meiseli..... mä nusin sitä joka paika niin kova etä mun sanky hajosi. Mun kurpa on kun työkalu....mun pita korjata se sanky, mun kyrpa odottaa... tätä rataa meni se 5min joutusasti siinä jonossa.

Taas tekis mieli lähteä rauhanturvaajaksi. Parempi keksiä äkkiä jotain ajankulua, niin ei tarvi kirota aavikkokamoissa, että miksi mää taas hikoilen nää vehkeet päällä.

Kesälomasta tulikin hiihtoloma. Kahvet nassussa ja matkalla opparipalaveriin. Sitten pitäisi mennä akkaa kouluttaa salille, perjantaina taas tankotanssia opetteleen. Kyllä on maailma sekaisin.

perjantaina taas tankotanssia opetteleen

nopic.jpg

Äläpä kuule, voi olla että kuvaa tuleekin. Siskolikka vetää noita kursseja ja ajattelin yllättää sen osallistumalla. Tulee kaunista kun 86 kiloa lihapullaa pyörii.

Toivottavasti samoissa rytkyissä kuin keskimääräinen tankotanssija. :D

Harmi kun mun vanhat vale tudo -shortsit siirtyivät jo historiaan, olisi kieltämättä ollut melkoinen elämys niin itselle kuin kanssatanssijoille kun olisin ne jalassa tullut pyörimään. :D Mutta ei, taidan laittaa nuo painirytkyt. Joku roti.

Back
Ylös Bottom