Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä joskus yritin tommosia käyttää, ei tullut mitään. Hiosti, ahdisti, vitutti ja kauhee paskahätä tietty.Itellä meni nappikuulokkeisiin hermo, joten tilasin kunnon halpismolottimet.
Amazon product ASIN View: https://www.amazon.de/gp/aw/d/B00H1XKC1Q/ref=mp_s_a_1_1?ie=UTF8&qid=1492583623&sr=8-1&pi=AC_SX236_SY340_FMwebp_QL65&keywords=bluedio+r+legend&dpPl=1&dpID=511lPxUFq7L&ref=plSrch
Sama vika rahikaisella. Näin hyvin runsaasti musiikkia kuluttavana paras ostos salille, pyöräilyyn ja koulumatkoihin oli Verkkokaupasta bluetooth-kuulokkeet.Mulla on niin quasimodot korvat, etten oo semmosia nappeja löytäny mitkä pysyis korvissa.
Itellä toimii noi mainostamani QCY:t hyvin. Niissä on tiukasti istuvan napin lisäksi tommonen härpäke, joka nojaa korvalehden urassa tai mikälie.Mulla on niin quasimodot korvat, etten oo semmosia nappeja löytäny mitkä pysyis korvissa.
Japanissa on herännyt kiivas kiistely maan ensimmäisestä ylitöiden rajoittamiseen tähtäävästä suunnitelmasta.
Japanin pääministeri Shinzo Aben johtama työryhmä esittää, että ylitöiden maksimimäärä rajattaisiin sataan tuntiin kuukaudessa. Ylityötaakan alla murtuvista työntekijöistä huolestuneet ovat kuitenkin soimanneet suunnitelmaa tuoreeltaan surkeaksi. Muun muassa työntekijäin lakimiesten liitto kutsuu sadan tunnin ylityörajaa liian suureksi ja mahdottomaksi tukea.
Kovia tekemään röitä, ei sätänä #kahvi #5h
Moni tekee helposti enemmän kuin 100 h kuussa ylitöitä olettaen, että siellä on noin 40 h viikkotuntimäärä. 12 h ma-pe ja 8-10 h la-su on monelle normiviikko. Vuosilomia on, mutta niitä ei käytetä. Kansalliset vapaapäivät (noin 1 per kk ja keväällä golden weekin aikaan jopa 3) on ainoita päiviä, jolloin ovat varmuudella poissa konttorilta. Pari kertaa olen ollut työhommissa, Suomesta lähetettynä työntekijänä. Paikallisella sopparilla en ihan heti oo menossa.On. Keskimäärin tekis kuussa joka päivä 5 h ylkkää. Hyi.
Simmottis.Huomenna vielä vähän joutuu jatkaan, joten kyllä voin huomenna ajatella päissäni tekeväni porkkanamopon putkea.
Tältä päivältä, käteenvedottsektsek.
Valat täyteen kuraa, niin tulee pitkäikäisempi. Suosittelen silti, että annat kuran kuivua ennen lähtölaskentaa.Saatana, penkki/laatikko-osa ja pari ämpärillistä hiekkaa, ni pääsee leikkiin kaivurilla.