Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

UBzLhmh.gif

Nyt muuten sattuu varpaaseen sen verran että meni 800mg buranaa.

Onks toi futher from hämeenlinna tuolla miljonäärissä?

Tein pizzan. Krapulan, punaviinij ja rommin voimalla.
Ihan saatanan hyvää. Laitoin päälle kaikkea mitä kaapeista löyty ja vähän päälle: tonnikala, salami, valkosipuli, savulammas, tomaatti, homejuusto yms. Etc. Jne.

Sit vois ottaa jälkkäriks tommosen rommikolan tripla-rommilla.

Bulkkisen linkkii viitaten.

Olen muuten lukenut kirjan joka kertoo Erika La Tour Eiffel:stä. Tais olla vielä suomalaisen kirjailian opus.

Suosittelen, jos haluaa ammentaa omaa maailmankuvaansa. Vorsma tais rakastua ekana, lentokoneisiin --> Pääsi ensimmäisenä naisena jenkeissä Air Force Academyyn. Kun rakastui jousipysyyn ---> tais olla maailmanmestari jollain saralla. Rakastui katanaan ja eteni siinäkin niin pitkälle, että pokkas jotain palkintoja jaappaaniassa. Aika naisIHMINEN.

Bulkkisen linkkii viitaten.

Olen muuten lukenut kirjan joka kertoo Erika La Tour Eiffel:stä. Tais olla vielä suomalaisen kirjailian opus.

Suosittelen, jos haluaa ammentaa omaa maailmankuvaansa. Vorsma tais rakastua ekana, lentokoneisiin --> Pääsi ensimmäisenä naisena jenkeissä Air Force Academyyn. Kun rakastui jousipysyyn ---> tais olla maailmanmestari jollain saralla. Rakastui katanaan ja eteni siinäkin niin pitkälle, että pokkas jotain palkintoja jaappaaniassa. Aika naisIHMINEN.
Noista mekanofiileistä tuli taannoin dokumenttisarja ihan valtakunnan töllöstä. Huikeeta!

Hyvää huomenta! Tänään nukuin myöskin pitkään eli melkein kasiin asti. Viikon viimeinen treeni eli jalat edessä. Jaiks!

Minäkin nukuin poikkeuksellisen pitkään, jopa kasiin asti. Paino kivunnut normaalipyhien tahtia vajaan kilon päivässä. #lihavaolo

Mää oon kyllä helvetin huono viettämään näitä pyhiä. #boooooring

Pitäsköhän pistää poronkäristys porisemaan?

Back
Ylös Bottom