Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miettiminen on ns. vitusta. Toisaalta, kun on tarpeekseen saanut mietittyä koittaa lopulta senkin finaali. Ei sitä nyt järkimies voi ikuisuuksia miettiä.

Totta turiset, toisaalta eriasia ois jos sais istua jossain tiibetin vuoristossa meditoimassa. Tai no tiedä ny siitäkään oisko se niin metkaa.

Olisi se elämä kyllä helvetisti helpompaa jos vain yksin tumputtelis kotona ja söis suklaakaurakeksejä, mutta joku saatana sitä saa ittensä riivaamaan treeneihin missä jatkuva rökitys on tosi_asia. Ihminen on kyllä tyhmä eläin, eritoten tämä yksilö.

Just kun piti kitistä, että vitun Tappara kun kusee vedot. No ne paino sit kolme kassia viiteen minuuttiin...

Mites @cisco n tunnelmat eilisen tappion jäljiltä, ja nyt vielä eiku lisää paskaa housuun!

Emma tiia. Kk kerrallaan. Nyt alkaa taas kuukauden loma niin kaik on jees. Matkustelua lampimissa maissa. Noin talousmielessa on kaikki asiat helpompaa. Voi nauttia + salkku kasvaa.

Itse opin 2 v "vapaaehtoisen" työttömyyden turvin arvostaan omaa vapaa-aikaa helvatusti. Ennen olin kyllä suatananmoinen kuluttaja, nyt taas aika penninvenyttäjä.

Jos sitä omaa virmaa tuossa pystyyn pistää jossain vaiheessa, niin kai se on hetken koitettava asennoitua taas toiseen tapaan. Tosin, virmassa on kyllä ajatuksena se, että se pyörisi mahdollisimman paljon muiden turvin lopulta ja itse sais edes pientä eläkettä sieltä vaikka jo viiskybäsenä. Minähän en duunia paina koko elämääni.

Hoho, tässä istun rengasliikkeessä kun oli ruuvi renkulassa.

Tuli joku herrasmies vaihtaan vaimon autoon talvirenkaat takas. Voin kuvitella sen vuorokeskustelun kotona.

-Sinä sanoit että vaihdetaan kesärenkaat!
-No en minä nyt tiennyt, että luntakin voi sataa.
-En varmana aja, en varmana aja talvella kesärenkailla!
-Ei tätä kauaa kestä, varovasti ajat nyt aamulla töihin?
-En aja! Vaihdat ne takas, kun kerran halusit ne vaihtaa muutenkin.
-Okei.

oli vaihteeksi kehä 1, kolari. Rekka ajoi nissanin perseeseen. Jatkoin ajoa eteenpäin kun tilanne sen salli ja seuraavasta liittymästä tuli kaikki hälytysajoneuvot ylös, no ajelin niiden perässä kunnes kääntyivät liittymästä ulos ja takaisin kehää ja sitten vielä kerran takaisin. Palomiehet taas kironnut kun saanut väärän sijainnin alkuunsa....

Back
Ylös Bottom