Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan siellä ollut joku Barca-fani kuvaa veistämässä:

1f73aa3f70ea43028d48731ffb41ce2d.jpg
Varmaan sama jamppa asialla, joka on tehny ne Visulahden vahakabinetin Teokset...

Tänään on uimahallipäivä. Kävin ostaan oikein varta vasten lasit ja vatun rumat speedot.
Älä nyt speedoja hauku. Kukaan enään käytä niitä, niin ne on just hyvät.

Ostin speedot ite vartavasten veneen katolla patsasteluun pari vuotta sitten :D Se on komeeta auringon porottaessa seistä esim tammerfestien aikaan tampereen ratinassa veneen katolla speedoissa juoma kädessä.

Voi olla että muutama tuhat ihmistä katso, että mikä vitun jätkä tuo on. Mutta olin luvannut, niin pakko se oli.

Älä nyt speedoja hauku. Kukaan enään käytä niitä, niin ne on just hyvät.

Ostin speedot ite vartavasten veneen katolla patsasteluun pari vuotta sitten :D Se on komeeta auringon porottaessa seistä esim tammerfestien aikaan tampereen ratinassa veneen katolla speedoissa juoma kädessä.

Voi olla että muutama tuhat ihmistä katso, että mikä vitun jätkä tuo on. Mutta olin luvannut, niin pakko se oli.
itse asuin ennen siinä suvantokadulla ja patsastelin parvekkeella tammerfestin aikaan, katsoen samalla niitä veneissä käkkiöitä :D. Oli sopivasti parveke siihen suvannon suuntaan. Oli muuten kiva paikka asua siihen aikaan...

Helppo testi makuuhuoneessa paljastaa, onko kotisi sisäilma kunnossa

itse asuin ennen siinä suvantokadulla ja patsastelin parvekkeella tammerfestin aikaan, katsoen samalla niitä veneissä käkkiöitä :D. Oli sopivasti parveke siihen suvannon suuntaan. Oli muuten kiva paikka asua siihen aikaan...
Siinä kun asuu, niin on ns. aika pelipaikoilla aina. Yks kaveri kans asu siinä ja hyvin kuulu ja näkykin festarit halus tai ei :D

Back
Ylös Bottom