Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tästä juteltiin töissä, aika varmat bonarit ja menestys kun myy monopoliasemassa viinaa Suomalaisille ....

edit ei aika vaan täysin
Juuh, mulla ei oo mitään sitä vastaan, jos yksityisen yrityksen tai vaikka tehokkaan valtionyrityksen...tirsk...johtaja tienaa 200 miljonaa, mutta tää ei mee jakeluun.

Onko Max testannut tämän?

Crowmoor-Dark-33cl-bottle.jpg

En oo. Ilmeisesti toimivaa? Joku tota on kehunut. Joko täällä tai jossain muualla.

Mä oon kaavoihin kangistunut ja ostan miettimättä melkein aina Thatchersia tai Magnersia.
Varmaan minä:D

Ainakin omaan makuun erittäin toimiva.

Earth hour, sit ihmiset laittaa kynttilät palaa ja takan päälle.
Sammutin maalämpöpumpun ja lämmitän pirttiä pitämällä autoa ja moottoripyörää käynnissä autotallissa. Vesi joudutaan lämmittään vedenkeittimellä ja hehkulampuilla, kun maalämpö on kiinni.

Elämäni saa jo koomisia piirteitä. On tässä taas kiikkustuoliin ihmeteltävää.

Mutta tuohon aikaan kun maailmaa piti ajatella istuin käyvässä autossa parkkiksella ja juttelin puhelimessa. Pointti olikin siinä, et kotona oisin laittanut valot päälle ja puhelimen lataukseen. Nyt käytin kännykän akkua!

Viikon vika treeni, jalkatreenit edessä! Paino tippunu eilisestä 700 g.

Eilen reenattiin. Nyt ei pysty seisomaan suorassa, koska mahat pistää vastaan. Ei pysty seisomaan köyryssä, koska selät pistää vastaan.

Tänään penaa ja haukkaa.

Back
Ylös Bottom