Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voiskin koittaa tuollaista ihan muutamalla tipalla. Kunhan ei ala sotkeentua mylly millään muljulla.
Juu, 2-3 tippaa on sopiva, kuhan sekottaa vähän että kosteus tasaantuu.

e. Kuivuudesta kai tuo staattinen sähkö noissa johtuu. Tosin parempi ollakin kuivia tai ovat umpihomeessa.

Syyyyvä huokaus ja vklp, nyt etsimään mielenrauhaa.

dog-meditation.jpg

Onko kukaan pistänyt kanelia kahvin sekaan? Toimisko jos perus mokkamasterilla keittää normaalia suodatinkahvia ja heittää pari tl kanelia sekaan?

Ite oon ihan perus juntti joka juo juhla mokkaa mut kyllä sitä vois uskaltaa joskus hifistellä ja hakea uusia makuja.

Onko kukaan pistänyt kanelia kahvin sekaan? Toimisko jos perus mokkamasterilla keittää normaalia suodatinkahvia ja heittää pari tl kanelia sekaan?

Ite oon ihan perus juntti joka juo juhla mokkaa mut kyllä sitä vois uskaltaa joskus hifistellä ja hakea uusia makuja.

mä laitan useinkin valmiiseen kahviin kanelia tai vähän kardemummaa nam! :) varmasti toimis myös purujen seassa mut meil on pavut jauhava keitin niin tää toimii,koska kahvi on myös kuumempaa ku normikeittimel keitetty.

^^^Juu, ite kun en juo kahvia ns. tavan vuoksi, vaan nimen omaan maun takia. Tavalliseen vaaleapaahtoiseen en koske.

Joulun aikaan kardemumma on ainakin hyvä lisä. Kai kanelikin antaa mukavaa vivahdetta.

En oo kundi, mutta en helvetissä päästele suvikumeilla kun puolet työmatkasta ei ole edes lumen alta paljastunut :D Katellaan kuukauden päästä uudestaan.

Eka harrikka tosin bongattu jo viime sunnuntaina :cool:

Tiet alkaa olla kyllä hienossa kunnossa. Ajoin viime viikolla pimeässä sellaiseen routamonttuun, että pää osui kattoon kun siitä pomppasi. Ihme kyllä renkaassa pysyi ilmat, vaikka vanteen sisäreuna oli vääntynyt sentin sisäänpäin.

Tiet alkaa olla kyllä hienossa kunnossa. Ajoin viime viikolla pimeässä sellaiseen routamonttuun, että pää osui kattoon kun siitä pomppasi. Ihme kyllä renkaassa pysyi ilmat, vaikka vanteen sisäreuna oli vääntynyt sentin sisäänpäin.
Ja eikun kuva siitä ja korvausvaatimus, jos kohtaa ei oltu merkattu.

Back
Ylös Bottom