Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kissa on monesti toivonut langattomia näppäimistöjä puremalla langalliset poikki, piti toteuttaa toive. Ei oo sittuunat ym. pitäny loitolla, mut ei mee älyyn mikä saa nakertaa johdot. Nyt oon ottanu opiks suojella laturin jojdon, mut mokoma meni nakertaa vga piuhan.

Kissa on monesti toivonut langattomia näppäimistöjä puremalla langalliset poikki, piti toteuttaa toive. Ei oo sittuunat ym. pitäny loitolla, mut ei mee älyyn mikä saa nakertaa johdot. Nyt oon ottanu opiks suojella laturin jojdon, mut mokoma meni nakertaa vga piuhan.
Kissoista ei mitään käistystä, mutta koirien kohdalla stressi ja turhaantuminen/kyllästyminen johtaa usein rauhoittavaan tai leikkisään sijaistoimintaan esim. pureskelu. Tietty jos penskana on muuten vaan kehittäny tommosen harrastuksen, ei se sen kummempaa syytä varmaan vaadi. Jos kyseessä pentu, koiranpenskoille toimii ainakin johtojen etikalla pyyhkiminen...meillä on ainoastaan 1 kolmesta koirasta tuota harrastanu pentuna. Siloin tais mennä yhdet kaiutinkaapelit ja yks hdmi-piuha, kunnes valelin kaikki ei piilossa olevat etikalla...loppu kuin seinään se harrastus.

Jaa-a tiedä vaikka olisikin. Hyviä kommentteja miehellä ainakin, ihan kuin omasta suusta:

"En urheilukalastele yhtään, kaikki kalat on syöty"

"Keskiviikko oli siitä hyvä päivä, että oli loskainen keli eikä järvellä ollut hiihtäjiä, luistelijoita eikä ulkoilijoita.
– Sai olla ihan rauhassa eikä kukaan tullut kyselemään tyhmiä."

Kissoista ei mitään käistystä, mutta koirien kohdalla stressi ja turhaantuminen/kyllästyminen johtaa usein rauhoittavaan tai leikkisään sijaistoimintaan esim. pureskelu. Tietty jos penskana on muuten vaan kehittäny tommosen harrastuksen, ei se sen kummempaa syytä varmaan vaadi. Jos kyseessä pentu, koiranpenskoille toimii ainakin johtojen etikalla pyyhkiminen...meillä on ainoastaan 1 kolmesta koirasta tuota harrastanu pentuna. Siloin tais mennä yhdet kaiutinkaapelit ja yks hdmi-piuha, kunnes valelin kaikki ei piilossa olevat etikalla...loppu kuin seinään se harrastus.

Täytyy koittaa vielä tuota etikkaa, sitruunalla ja etikan yhdistelmää olen testannut mutta ilmeisesti haju lähtee pois jossain vaiheessa, mutta jos säännöllisesti sivelis johdot.

Jahas, nyt vasta tajusin että tänäänhän on jo toinen säälipleijarikierros. Tupsukorvat pääsee huilimaan ja myö päästään teurastamaan Turkkulaisia.

e. Tarttisko sitä jo mopoo suunnitella talvisäilöstä...onks muut jo starttaillu ?

Viimeksi muokattu:
Siivet on aina hyvä vaihtoehto.

Nyt on kouluhommat siinä pisteessä että voi syödä taas vähän lisää. Lähes kaikki domsitkin kropasta lähteneet, yllättävän virkeä olo noin fyysisesti. Henkinen puoli tuntuu tosin laahaavan pahasti jäljessä.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005129531.html

Onko kukaan vilkaisuut tuota riisutut ohjelmaa? Itse katsoin ekan jakson, en ymmärtänyt sitä että miksi ne vaatteet ei voi olla päällä, jos ohjelman ideana on kuitenkin huomata miten paljon omistaa tavaraa.

Toinen mitä en ymmärrä, miksi juoksevat noille konteille keskellä kirkasta päivää? Talvi aikaan kun riittäis pimeää ihan yllinkyllin.

en ole ohjelmaa katsonut, mutta ennakkoluuloni: käsikirjoitettua #@skaa

olihan se tattoojuippikin lehdessä ja saanut valita kahdet vaatekappaleet päällensä niin jannu oli valkannu pitkät kalsarit ja sortsit: talvella!

a6b549c04ba34f6dbdd2fd5307c14ed0.jpg

http://www.is.fi/viihde/art-2000005129531.html

Onko kukaan vilkaisuut tuota riisutut ohjelmaa? Itse katsoin ekan jakson, en ymmärtänyt sitä että miksi ne vaatteet ei voi olla päällä, jos ohjelman ideana on kuitenkin huomata miten paljon omistaa tavaraa.

Toinen mitä en ymmärrä, miksi juoksevat noille konteille keskellä kirkasta päivää? Talvi aikaan kun riittäis pimeää ihan yllinkyllin.
Taisin kattoo jonkun 5 minsaa uusintana ekasta jaksosta ja siirryin syömään jäteöljyssä marinoituja lasinsiruja, niin ei kerennyt kattoo kokonaan.

Syy, miksi en omista digitaalisten tv-lähetysten vastaanotinta kiteytyy hyvin luultavasti, jos katsoo kyseistä ohjelmaa.

Jos illasta jää aikaa, niin ajankuluna toimii nyt Harrastajanahkurin käsikirja 1.

Syy, miksi en omista digitaalisten tv-lähetysten vastaanotinta kiteytyy hyvin luultavasti, jos katsoo kyseistä ohjelmaa.

Jos illasta jää aikaa, niin ajankuluna toimii nyt Harrastajanahkurin käsikirja 1.
Mulla on tällä hetkellä menossa Ari Turusen Ettekö te tiedä, kuka minä olen – ylimielisyyden historiaa

Seuraavana vuorossa Rudolf Hössin Auschwitzin komendantti
Arvostelujen perusteella luvassa on melko vaffat kaffet.

Back
Ylös Bottom