Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on tilanne päällä, kun tässä huippujännittävää lätkämatsia katsellessa tullut juotua se 6 bisseä ja kohta alkaa 3. Erä. Ei siinä muuten, mutta kolmatta en aio katsoa kuivin suin ja huomenna on herätys 6:15. Ei tälläkään mitään väliä, mutta kun on:konsta:

Pakko saada jotain syötävää unen saanti on vaikeaa nälkäisenä. Mut ei tässä nukuttavaakaan paljoa ole, 4 h 20 min aikaa herätykseen ja aamukahviin.

Minä taas luultavasti nauraisin ja ei sekään soveliasta varmaan ole. Huvittavaa touhua irroittaa aikuista ihmistä jostain mettäkärrystä.

Minä vaalikoneen tein, vöhöriääset eniten vähiten sopivia

ykkösenä, ipu puolueen edustaja

en äänestä

henkilökohtainen suuri ekoteko on kyllä kun en lisäänny, voiko ekolokisempaa tulevaisuuteen katsomista ollakkaan? saan kuluttaa mielinmäärin fossiilista ja ydinvoimaa kun jälkipolveni eivät tule sitä tekemään

^ vähän sama.

Noo, huominen on ylihuomenna.
Yllättävän freesi olo itse asiassa...kyllä tämä vielä jotenkin kostautuu.

Minä vaalikoneen tein, vöhöriääset eniten vähiten sopivia

ykkösenä, ipu puolueen edustaja

en äänestä
Tein kans sun inspiroimana...jaetulla ykkössijalla persut ja piraatit. Vähiten nuo ehtakeltasenviheriät. En myöskään äänestä.

muuten äänestäisin ilamanmuuta, mutta sanotaanko viimeisen puolen vuoden eduskuntasekoilua seurattuna ei vain ole yhtäkään puoluetta jolle voisin ääneni antaa

Minulla tuki yköseksi vihreiden sitoutumaton, se voisi olla jees. Mutta maahanmuuttokysymys on puoluekohtaisena niin iso tekijä itselle, vaikka oiskin sitoutumaton ja samaa mieltä henkilökohraisesti, niin ääneni annan sille puolueelle joka mamutuksen eniten haluaa saada loppumaan.

Se on yks hailee nyt mitä on mieltä lapsilisistä tai tarhojen tilanteesta. Jos lapsia itselle joskus siunaantuu, niin mielummin sitten pois elämänlaadusta, kun joku mehmetti toteuttaa halujaan lapsoseen.

Muistakaa että antamaton äänenne siirtyy sitten tavallaan sinne kaikkein huonoimmalle vaihtoehdolle ja äänestämättä jättämisellä luovutte marmatus- ja vinkumisoikeudestanne poliittisissa asioissa.
Ja paskat!

Kun poliittinen järjestelmä on itsessään totaalisen mätä, eikä nykyehdokkaista- tai puolueista kukaan aja realistisella agendalla tämän paskan alasajoa ja totaalista uudistamista ainoaksi vaihtoehdoksi jää äänestämättä jättäminen. Kun tarpeeksi suuri osa toistuvasti jättää äänestämättä, tämä asia on pakko huomioida joko muuttamalla järjestelmää tai vähintään uusien ryhmittymien muodostumisella, jotka edesauttavat asiaa. Omasta mielestäni on edesvastuuttomampaa äänestää ehdokasta tai puoluetta, jota ei varsinaisesti kannata.

Kumpaa itse äänestäisit maailman johtoon Hitler vai Stalin ?

Jos ette äänestä niin älkää sitten ikinä valittako aiheesta.
Eikös tän pitäisi olla just toisin päin. Kun äänestänyt henkilö on ollut mukana valitsemassa päättäjiä, hän menettää valitusoikeutensa hyväksyessään puoluedemokraattisen nykyjärjestelmän ja on varmasti ollut tietoinen, että hänen äänensä tuskin ratkaisee mitään ja on silti äänestänyt.

Ja paskat!

Kun poliittinen järjestelmä on itsessään totaalisen mätä, eikä nykyehdokkaista- tai puolueista kukaan aja realistisella agendalla tämän paskan alasajoa ja totaalista uudistamista ainoaksi vaihtoehdoksi jää äänestämättä jättäminen. Kun tarpeeksi suuri osa toistuvasti jättää äänestämättä, tämä asia on pakko huomioida joko muuttamalla järjestelmää tai vähintään uusien ryhmittymien muodostumisella, jotka edesauttavat asiaa. Omasta mielestäni on edesvastuuttomampaa äänestää ehdokasta tai puoluetta, jota ei varsinaisesti kannata.

Kumpaa itse äänestäisit maailman johtoon Hitler vai Stalin ?

Eikös tän pitäisi olla just toisin päin. Kun äänestänyt henkilö on ollut mukana valitsemassa päättäjiä, hän menettää valitusoikeutensa hyväksyessään puoluedemokraattisen nykyjärjestelmän ja on varmasti ollut tietoinen, että hänen äänensä tuskin ratkaisee mitään ja on silti äänestänyt.

1) ja paskat, otetaan huomioon ja siksi varmasti muuttuu o_O
2) Hitler
3) ja paskat

Sori kuntit...meni tunteisiin.
CNto6dcUYAAKtUL.jpg

Back
Ylös Bottom