Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sviddu.

20170309_165832.webp

Alhaalta vajaa.

Itse myös vajaa: ylhäältä.

Taidan käydä kaupasta ostamassa retkituolin ja siirryn sen kanssa rautatietorille seuraamaan 24/7 kestävää teatteriesitystä. Paljon on saanut mediatilaa tuo performanssi.

Ruuvin perkele.

e: kiva huomata klo 17 ja huomenna pitäs lähtä Turkuun. Onneksi löyty yksi pulju joka oli kuuteen asti auki ja suostu vielä muutaman minuutin olemaan ylitöissä.

e2: kolmas ruuvi renkaassa kahteen vuoteen. Sitä ennen...ööö...kerran mopon gummissa.

Mulla oli kans joskus ässässä ruuvi. Vuoti pikkuhiljaa, joten uskalsi lähtee töihin. Pidemmälle sillä ei kyllä ois uskaltanut, mutta piti se päivän verrat ilmat sisässä. Mistä ihmeestä se rengas ne ruuvitkin löytää.

Ai perhana sentään, tillikan spydari. Siinä ei montaa minuuttia mennyt kun sen hilpasi nassuu.

Edit ei makunsa puolesta mikään ihmeellinen, mutta nälkä lähti

Se pitäis käydä maistaan myös. Paljon on kehuttu sitäkin. Varsinkin vanhempiväestö, koska saman naamat on syönyt sitä itse jo nuoruudessaan.

Voi tötterström sentäs. Vähän on kyllä mies nyt ryytynyt. Aamusta heti herätessä sykkeet tapissa, tärisyttää ja stressaa. Tänään lepo, huomiseksi onneksi varmistui painikaveri niin pääsee nujuaan.

Back
Ylös Bottom