Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipa muuten erittäin kauniita naisia, mutta myös maisemia. Videonakin loistava, oli viteoonkin jo meinaan panostettu.

Nyt jäi hyvä maku suuhun, tuosta.
Juu, oli jotenkin semmonen aito ja hyväntuulinen.
Melkosta heittäytymistä mallipimatsulta lähtee ohjastaan haskilaumaa, kun käsky käy. Selkeä ammattilainen.

Tuossa kikkelikartkkiuutisessa oli hyvä pointti.

– Nykyään on esimerkiksi karkkitupakkaa tai karkkisavuja.

Nykyään on kai aika häilyvä käsite. 20 v sitten minä jauhoin tupakkapurkkaa ja ostin askeja missä oli suklaatupakoita.

Vois melkein sanoa, että nykyään ei enään ole, koska ylisuojelu. Enkä muuten polta, että ei se siihenkään ajanut

Eikä sitä taideta enää lakupiippujakaan mussuttaa ?
Mahdetaanko enää myydä sellaisia leikkitupakkeja, joita joskus omassa lapsuudessa sai ostaa markkinoilta. Niistä tuli oikeen savuakin.

Mahdetaanko enää myydä sellaisia leikkitupakkeja, joita joskus omassa lapsuudessa sai ostaa markkinoilta. Niistä tuli oikeen savuakin.

TUSKIN, olisihan se nyt melkomoista jos tommosia saisi myydä aikana jolloin neekerin pusutkin ovat: kielletty

kun Minä olin lapsi, koulussa,liikuntatunnilla,pelattiin kuka pelkää mustaamiestä

tumblr_ktbrogni5q1qzhtqko1_1280-450x600.jpg

enhän mää nyt niitä myymään ryhdy, kun ei ole mitään akuuttia (parempaa sijoituskohdetta) ostettavaa.

tuon tähären en ole koskaan myyny

Mihis @dave ja @MissFitless on oikein hävinneet öffäristä?

pussauskoppiin

tuo onkin tollanen lottovoittajamalli

vaikka raha riittäisi tuon ostamiseen niin se ylläpito on niin älyttömän hintasta että siihen se haaveilu tavallisella palkansaajalla tyssää

sata-parisataa tonnia jos olis ylimäärästä niin sitten Minulla olis diaveli

Maku menis jos katsois. Eri ääninäyttelijät kerran.

Internetsistä kyllä kuulemma saa ihan japaninversioo, ei ylen pilaamaa resiluutiokökköö johon on äänet siirretty alkuperäsistä suomilähetyksistä.

Back
Ylös Bottom