Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pilluhommista saanut itseni puhuttua eroon useana päivänä. Onneksi olen supliikki ja vakuuttava poju, joka osaa vakuuttaa naiselle että kaikkia osapuolia tyydyttämäpi ratkaisu on se, että kiipeän punnerruspenkin päälle, naisen sijaan.

Kieltäydytkö myös ajatuksesta, että nainen kiipeää päällesi kun teet penkkipunnerrusta? Oon nähny videoita, missä näin käy. :confused:

Penkkiä täälläkin :) Kunhan nyt eka selviäis aamukahvin haasteista ja yhdestä duunipäivästä.

Joo mullaki pitää ensin käydä työt tekeen. Onneksi sitä ennen on aamuaerobinen!

on se harvinaisen vittumaista herätä sellaseen nälkään että ihan sydän hakkaa ja kädet tärisee :D söin illalla kerroshampparin ja luulin sen voimalla nukkuvani pitkään mut taisin pierasta yöllä.. ja tiedättekö kun olis salivapaa mut tekis nii hitosti mieli mennä et pitäiski koko vlopun sitä salivapaata :D ihmismieli on omituinen..

on se harvinaisen vittumaista herätä sellaseen nälkään että ihan sydän hakkaa ja kädet tärisee :D söin illalla kerroshampparin ja luulin sen voimalla nukkuvani pitkään mut taisin pierasta yöllä.. ja tiedättekö kun olis salivapaa mut tekis nii hitosti mieli mennä et pitäiski koko vlopun sitä salivapaata :D ihmismieli on omituinen..

Millainenhan tuo pierusi oli? Tuoksuiko vielä aamulla hamppari ilmassa? Eihän jäänyt raitoja alkkareihin?

Mun tarttis pikkuhiljaa alkaa pitämään salivapaasta vapaata. Tai oonhan mä ny kaikkien kiireiden keskellä kerran viikossa vetäny raivohullua ylläpitoreeniä, mutta mutta. Toisaalta, kun saa tuolta koulusta paprut pihalle toivottavasti kesällä, ni sit taas kerkee.

Penkkipäivä, täh.

Se on munkkiperjantai.

porsaanleike&pelkkä

IMG_0330.webp

Oon sairastunut vakavaan tautiin, miesflunssaan. Näytän kuulemma aivan kauhealta, kuulostan tosi pahalta jopa puhelimen välityksellä likimain vieraiden korvaan, tunnen oloni aivan paskaksi jne. Kuumetta ei silti ole yhtään, mittari näyttää 36,5 astetta. Tämän on pakko sellainen pelätty miesflunssa.:(

Oon sairastunut vakavaan tautiin, miesflunssaan. Näytän kuulemma aivan kauhealta, kuulostan tosi pahalta jopa puhelimen välityksellä likimain vieraiden korvaan, tunnen oloni aivan paskaksi jne. Kuumetta ei silti ole yhtään, mittari näyttää 36,5 astetta. Tämän on pakko sellainen pelätty miesflunssa.:(

muista että miesflunssan oireina on myös kova valitus kuinka on huono olla, sohvanpohjalle majottautuminen ja sieltä huutelu "tuo lääkettä,tuo ruokaa,äääh sattuu kurkkkuun.." :D tsemppiä, miesflunssastakin voi parantua :D

Kai sitä pitää vetää energy drink+votka ajan kuluksi. Tossa oli kyllä pari päivää semmonen meno että huh-huh, meinas melkein alkaa hirvittään.

Back
Ylös Bottom