Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eiks noi powerit oo ne renkaat jotka sopii jonkunlaiseen ratailuunkin, jos en nyt ihan väärin muista. Tais joskus olla takakumina road3, kesti kyllä ihan ok.
Dukeenhan tulee nyt Metzelerit, ei mitään kokemuksia niistä.
Juu, mutta kyllä mää ainakin oon roadeillakin radalla pärjännyt, en tosin nopeimmassa ryhmässä oo vedellytkään...
Eikä noilla toisaalta haittais vaikka satais radalla...kokeiltu.

Jotain bodareita, pthyi.

Itsehän kävin painimassa. Kyllä se ihokosketus on paljon homompaa kuin lavakeikistely.
Aika homoa molemmat. Voimailussa sentäs tuijotetaan silmä (muna) kovana kyykkääjän persettä varmistaen, ettei se kyykky ollut vajaa. Tai siis siitä syystä ne muut kuulemma tuijottaa :rolleyes:

onko kukaan ketjun kunteista kokeillut doping-aineita

Huomenta! Aamuaerobista ja penkkipäivä tänään!

Aina kun lennän lentokoneella niin joudun kaiken maailman räjähdeaine-, huumausaine- ja muihin satunnaistarkastuksiin. :D En oo vielä uskaltanut vitsailla, että työpaikalta saisin niitä todella helposti, olisin varmaan pian raudoissa jossain lentokentän takahuoneessa. :D

Aina kun lennän lentokoneella niin joudun kaiken maailman räjähdeaine-, huumausaine- ja muihin satunnaistarkastuksiin. :D En oo vielä uskaltanut vitsailla, että työpaikalta saisin niitä todella helposti, olisin varmaan pian raudoissa jossain lentokentän takahuoneessa. :D

Ja kumihanskaisen miehen sormi pyllyssä. Mutta siitähän sinä tykkäisit. Itse ainakin tykkäsin.

Ja kumihanskaisen miehen sormi pyllyssä. Mutta siitähän sinä tykkäisit. Itse ainakin tykkäsin.

Saattaisin vaikka vähän tykätäkki.

Aika homoa molemmat. Voimailussa sentäs tuijotetaan silmä (muna) kovana kyykkääjän persettä varmistaen, ettei se kyykky ollut vajaa. Tai siis siitä syystä ne muut kuulemma tuijottaa :rolleyes:
Voimailu on vähän kuin salihommien kaappihomo. Kauheita tekosyitä mutta todellisuudessa katsellaan miehiä borateissa.

Back
Ylös Bottom