Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle yks Busakaveri nimenomaan suositteli noita Road 3, kun olin pari viime kierrosta ajanu Dunlopeilla. Itellä ei siis Busaa, eli ei omakohtaista kokemusta...makuasioitahan nämä ja mikä oman perseen alla on parasta tai kustannustehokkain, sillä mennään.

Kyllähän ne roadit oli/on suosittuja busan alla, touringia kun sillä paljon ajetaan. Itse vain huomasin aikanaan melkoisen eron käytöksessä kun touring kummin vaihdon tuohon pilot poweriin..puhkeamisen takia joten kulumistakaan ei oikein voinnut syytä.

Mutta jo, makuasioita ym.

Kyllä se on tuo viina hassu aina. Kaks päivää juot ja juot, niin maanantaina janottaa kahta kauheemmin. Tänään juonut vaan kupin kahvia ja lasin vettä niin silti on kusella pitänyt juosta neljä kertaa.

Kakka ei kuitenkaan tule.

Eihän repinyt ikävästi paikkoja?

Tein puuroa. Kohta ehkä täälläkin tulee.

Kofeiini pistää suolen mutkat aina liukumäeksi, oli oikein helppo toimitus, ei isompia ongelmia. Kiitos kysymästä.

Kofeiini pistää suolen mutkat aina liukumäeksi, oli oikein helppo toimitus, ei isompia ongelmia. Kiitos kysymästä.

Itsellä ei tuota vaikutusta ole. Oikeastaan ihan mitä syö tai juo, niin suoli tekee mitä tahtoo.

Mukava kuulla :) Eikä kestä. Imisen suolisto kiehtoo minua valtaisasti.

Venyttelystä on hyötyä, löysin hukassa olleen asian!

Vitnessii, Vätnessii ja Vilosofiaa -blogini sijoitus blogit .fi -sivustossa on nyt i10. (liikunta ja urheilu) ja 309. (kaikki blogit).
Sen kunniaksi kuuntelin Dead or Aliven Spin me aroundia ja muita ko. bändin hittipiisejä. Kävijälaskuri blogissa näyttää
30304. On se huimaa.

Back
Ylös Bottom