Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Testasin juuri saman asennon saunan lauteilla ja kyllä se toimi sielläkin.Joo, kyllä. Tämä vaakataso on mukavan vakaa olotila.
Minä heräsin kerran pytyltä yöllä alasti, paskat kanjoniin kuivuneena, kun olin yhden naisen luona ekaa kertaa yökylässä. En tiedä kauanko olin siinä istunut, eikä myöskään mitään muistikuvia sinne istahtamisesta. Saatoin olla hieman juopunut.Kaveri kerto kerran että hänen yökaveri oli kakkinut vessan lattialle. Miusta se oli kyllä älyttömän hauska juttu. Kakkaaja siis nainen.
Minä heräsin kerran pytyltä yöllä alasti, paskat kanjoniin kuivuneena, kun olin yhden naisen luona ekaa kertaa yökylässä. En tiedä kauanko olin siinä istunut, eikä myöskään mitään muistikuvia sinne istahtamisesta. Saatoin olla hieman juopunut.
E. Hieman myöhemmin kun saunottiin tämän samaisen neitokaisen kanssa, niin menin sitten vähän viilentävään suihkuun kesken saunomisen. Ujon pierun mukana tuli vähän kakkaa siihen pesuhuoneen lattialle. Kyllä minua nauratti. Ja naurattaa etelleen.
Minä heräsin kerran pytyltä yöllä alasti, paskat kanjoniin kuivuneena, kun olin yhden naisen luona ekaa kertaa yökylässä. En tiedä kauanko olin siinä istunut, eikä myöskään mitään muistikuvia sinne istahtamisesta. Saatoin olla hieman juopunut.
No meillä tulee nyt keväällä 13 vuotta täyteen mukavaa yhdessäoloa.Oliko pitkäikäinen suhde?
E: kai menit tuon naisen kanssa naimisiin?
Ottaakohan ne elämän vähän liian tosissaan? Vetäisivät käteen välillä maastavetämisen sijaan, jos noi paljon kiristää.Meijän kymillä tulee turpaan maastavetäjiltä, jos laittaa leffapainoja kyykkytankoon. Vain rautapainoja mielellään ja 25 kg saa jo ehkä olla gummireunalla.
Muuten hyvä, mutta gummit on tarkoitettu nimenomaan tuonne räkkipuolelle. Nimittäin 95% koko salin giegoista on gummitettuja, niin on vähän paha latoa muuta tankoon. On tossa tosin 20kg kiekot rautaa välissä, semmoset ohuet (leokon?) pikkumustat!Meijän kymillä tulee turpaan maastavetäjiltä, jos laittaa leffapainoja kyykkytankoon. Vain rautapainoja mielellään ja 25 kg saa jo ehkä olla gummireunalla.
Gummipainoja on niin vähän. Joten ymmärrän heidän tuskan. Metalliset vatkaa ja kolisee ikävästi.Ottaakohan ne elämän vähän liian tosissaan? Vetäisivät käteen välillä maastavetämisen sijaan, jos noi paljon kiristää.
Saisivat hankkia tännekin gummipainoja. Se on parasta kun joku tempaus-mauri tiputtaa painot suorilta käsiltä lavalla lattialle. Ihana ääni.Muuten hyvä, mutta gummit on tarkoitettu nimenomaan tuonne räkkipuolelle. Nimittäin 95% koko salin giegoista on gummitettuja, niin on vähän paha latoa muuta tankoon. On tossa tosin 20kg kiekot rautaa välissä, semmoset ohuet (leokon?) pikkumustat!
No tämä tuli selväksi...On se omppukyrssi vaan hyvää.