miksi Te ette katso 2030 uutisia, kuten kaikki kunnon imiset tekevät
Koska piirretyt pyörii.
Mikael Gabriel hokee aika paljon vittua. Varmaan enemmän ku Cheek. VIttu.
Siitä puhe mistä puute?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikael Gabriel hokee aika paljon vittua. Varmaan enemmän ku Cheek. VIttu.
#oulu #lestadiolaismafiamiksi Te ette katso 2030 uutisia, kuten kaikki kunnon imiset tekevät
#sipilä
No jopas nyt on ihme touhua! Kyllä sitä aina hätätapauksessa voi yhden ottaa, mut jos on molempia tarjolla nii Berliini.Ai niin. @Kajsna Sun pitää tuoda väitöstyösi berliinin ja omarmunkkien keskinäisestä paremmuudesta meidän osastolle. Oli joku ruoja tuonut Omar-munkkeja. En kyennyt syömään...kuin yhden.
Mutta onneksi olen hyvissä ajoin liikenteessä! 

Jes! :D^ LOL :D
Kyllä tuolla pitäisi herua jo eläkevirka.
Ootko kännissä keskellä viikkoa?Minä olen havainnoinut että Omar ois paree, vaadin uusintaa!
Kuulin myös huhua, että tulevaisuudessa voi olla väitös tarpeen, kun erikoistumispaikkoja havittelee
Koska netflix ja RuPaulin Amazing Drag queen race! Neljä kautta katsottu sitte joulupyhien, ei tässä paljon jää aikaa muulle elämälle.

Milk 

Ja minulla pyörii vapaapäivinäkin päässä vain "Uuuuu girl, you got she-mail!"
Samaa mietin, että mitä painoarvoa väitöskirja antaa vaikka sitten sitä erikoistumispaikkaa hakiessa. Kiva kun on tehnyt, aihe ties mikä tai saattaa liittyä erikoisalaan. Suppealta alueelta runsaasti tietämystä, käytännöntyössä varmasti paljon merkitystä. "Joo, oot kyllä hemmetin hyvä tänne nyt ku oot tommosenkin tehnyt!"Tuo olis muuten ehkä järjettömin asia ikinä. Harva asia on niin turha kun lääketieteen väitöskirja, joka on tehty siksi kun semmonen pitää tehdä. #provo
Huvitti vain itseä kun yliopistosairaalassa jotku väänsi hiki myssyssä väikkäriä, ts. istuivat päivät koneella ja kävivät ehkä katsomassa jotain yhtä mielenkiintoista leikkausta päivässä. Kun juntti ei väikkäriä tekevä erikoistuva (esim minä) opetteli leikkaaman hiki myssyssä. Kumman kirurgin te haluaisitte?
Juuri tutustuin tähän Maitoon, melekone.Milk
![]()
Ohjelma kieltämättä tuottaa runsaasti viihdykettä, ja sitä katsovan nauru myös.Ja aina kuuluu "hihii" jostain keittiöstä, kun kyseinen kohta tulee.
Suosittelisin pakkaamaan kaasut minigrip -pusseihin ja myymään ne japanialaisille. Hyvää rahaa nääs.Olen tainnut jauhaa liikaa purukumia tänään.
PRRÖÖÖÖÖÖÖT!!
Suosittelisin pakkaamaan kaasut minigrip -pusseihin ja myymään ne japanialaisille. Hyvää rahaa nääs.
Juu, pitäähän sitä erottautua hieman laajemmalla kataloogilla. En tarkoita siis aluskalsarien kokoa. Välttämättä.Jahas. Pitääpä kokeilla. Voisin samalla myydä sinne parit käytetyt pikkuhousut.
Makiaa sen olla pitää!Ootko kännissä keskellä viikkoa?