Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En ole käynyt vielä tänään kakalla. Olen hämilläni.

Tuohon eiliseen läski / kääretorttu / keksi keskusteluun: Hommahan on niin että läskille ei saa sanoa että syö vähemmän, mutta auta armias jos oot laiha, niin kohta on kaikki normi tai ylipainoset possut selittämässä suuvaahdossa miten siun pitäs syyä enempi ja että alat näyttää oksettavalle.

Hmm.. Ottikohan se itse vaikka tuhos lapun.

Kyllä syön pääni jos ei ottanut. Ne eivät kauaa tuolla vanhene, jos vain mitä herkkuja on tuotu esille. Meitä on tässä ~15 henkilöä, joista ainakin 7-8 on sellaisia jotka eivät ota. Puolet syövät sitten ne mitä on.

minäkin olen kuullut nuorena poika Isojenpoikien sanovan(vaasassa:sossunsalilla),voima lähtee jaloista,ja uskon etelleen:heitä

se on sitäpaitsi hyvä tekosyy olla tekemättä penkkiä: koska en tykkää siitä

Kyykkyä.

Vastaan sun miehesi puolesta, persettä. Koskaan ei voi olla liian timmi pylly.

Mutku kyykkäsin eilen ja ihan pikkusen tekniikkakyykkyjä ois huomennaki ni en millää viittis... Ei mee mitää kivaa wodia ja en nyt oikein jaksais ihan puntillekaan lähteä.... Mut kai se on pakko. Jos sit vaikka penaa ja haukkaa...

Edit, toisaalta jos puuhastelis ne huomisen ohjelmistossa olevat pressit pois niin sit ei niin paljoa harmita se squat cleanin harjottelu, ei jää pressit tekemäti :) Mut pitäis kyllä vissiin tehä jotain muutaki... Jos loppuajan kattoo mitä ne meijän boxin kovikset tekee, se käy ihan treenistä jo...

Kyä on semmone juttu että erikoisemmat domsit on tosi_asia. Hemmetin ruuhkapäivä, tiedä sitten ehtiikö tänää salille. Akka toppuuttelee ettei pitäis mennä mutta kun perkele.

Voi räkä, hokasin että välipala jäi kotiin :( Pääsen kylläkin jo tunnin päästä, että ehkä mä käyn jossain kaupassa ostamassa terveellisen ja ravitsevan protskupatukan ennen sitä jumppaa.

Back
Ylös Bottom