Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite olin jo ostamassa musahommia varten Behringerin monitoreja, mutta rupesin toppuuttelemaan itseäni. Saahan noita vähän myöhemminkin.

Mulla oli joskus tietsikkakajareina Truthit, kun kaveri päivitti kotistudiokamojaan, niin sain uloskantohintaan. Hintalaatusuhde taitaa olla kotistudioon noissa aika kova.

Harvoin harmittaa joutua painimaan 50kg naisen kanssa, mutta ois sitä kyllä mielummin vähä isomman vastustajan ottanut. Ensi kerralla sitten.

Sama ongelma. Pitäs uusia kompuutteri, mallia syli. Mutku ei viitsi, kyllähän tämä vanhakin toimii. Mitä ny näytöstä toinen sarana on poikki ja wifi toimii max 2m etäisyydelle (hyvänä päivänä). Vähän näyttöki elää omaa elämäänsä. Mutta muuten kuin uusi. Ikääki vasta 5v.

Mulla nykyisessä koneessa näytönohjaimessa häikkää, kun lämmöt nousee niin lakkaa toimimasta. Tonkin oon uusinu tohon muistikuvani mukaan n. 2006-2007 ostettuun rakkineeseen. Niin kaipais päivitystä muutenkin.

Kyllähän sitä tulee pelailtua, tosin viimeseen vuoteen taitaa olla tasan nolla tuntia kasassa. Mut tossa Jimmsillä kasailin, niin tommonen n. 1800e pitäs laittaa euroja pinoon.

Mä joskus vanhassa duunipaikassa mainitsin, kun yksi 160kg vastuuhenkilö raahasi joka päivä jokusen kääretortun ym paskaa kahville, että käyttäisi ne rahat johkin järkevämpään ja terveellisempään, että ei kohta kaikki olla samanlaisessa kunnossa kun hän. Ei tullut enää varmaan puoleen vuoteen mitään ja kaikki läskit suuttu mulle.

Mä laitoin kerran keksitarjottimen viereen lapun jossa luki että Just say No. Oli kadonnut kun varttia myöhemmin hain kahvia.

Mulla oli joskus tietsikkakajareina Truthit, kun kaveri päivitti kotistudiokamojaan, niin sain uloskantohintaan. Hintalaatusuhde taitaa olla kotistudioon noissa aika kova.
Tommoset olis just tyrkyllä vähän käytettynä. On vaan niin vaiheessa koko rojekti vielä, ettei viittis ostaa seisomaan.

Back
Ylös Bottom