Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kädessä teeman mukaisesti Peroni Nastro Azurro, Birra Superiore. Hyvää janoon.

Dinnerillä omin käsin valmistettuna, alkupalana bruschetta, pääruokana karitsan karetta, parmesaanirisottoa ja parmankinkulla päällystettyjä tankoparsoja, jälkkäriksi valkosuklaa pannacotta mansikoilla.

Jälkkäri jatkoon, muut ei. Kaikki kyllä onnistu hyvin, mutta ei toi lampaan liha oikein puhutellut. Varsinkin kun oli valmiiks jo kuollutta.

E. En myöskään viehäty parmesaanista, mutta en oo aiemmin tehny oikeeta risottoa.

Tsek

e: itse tussauttelen vain sisätiloissa

paukutella saa aina kello 02 saakka

ruåtsi&englanti@kotona

IMG_9492.webp

Itsellä joku Prosecco kourassa, pöydällä Artun Corry ja janojuomana Urquell. Äsken join punkkua ja söin mustaa Castelloa. Oon tykästyny siihen jouluna, eiköhän kohta kyllästy.
Koti-ilta, kun tuo nuorin hauveli ei oikein tykkää noista paukuista. Ainakin eväät on just niin hyvät, kun haluaa.

AI Niin ja musa on pidettävä lujalla,ettei pauke kuulu. Np. Pantera, Drag the waters.

Ei pysty nukkumaan. Vasta äsken lisättiin aikaamme 1 sekunti. Sen verran olen tottunut hallitsemaan omaa elämääni, etä nyt on karvallisen verran tekemätön paikka.

Back
Ylös Bottom