Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun jouluaamiainen, protskupannari suklaapudding-Ehrmannilla ja vadelmilla.

Liitteet

• 15725330_10208195057056409_1522102356_o.webp
    15725330_10208195057056409_1522102356_o.webp
    346,4 KB · Katsottu: 129
Hyvää joulua, pitäkää ittenne ehejinä. Ainaki täällä eeepeeen alueella, mää haluaisin ny vaan maata sohvalla.

Onpas herakka räntäsade! Alkuillasta on tarkoitus mennä ABC-asemalle juomaan joulukalja ja tiirailla olisiko joulupukkeja liikenteessä.

Pukki olis kannattanu tilata etukäteen...ja pyytää tuomaan pari keissiä tullessaan.

win - win

Tämä joulu on jo pilattu. Minä olen ihastunut sähköhoitolääkäriini. :(

Saa tämän naisen polvet veteliksi.

Jo 3 kahvit vedetty tähän mennessä.Onneksi ne taitaa tältä erää olla siinä vaikka närästyslääkkeeni onkin rautaa, en nyt muista nimeä mutta kunnon happosalpaaja eikä mikään Rennie.

Hyvää joulua, pitäkää ittenne ehejinä. Ainaki täällä eeepeeen alueella, mää haluaisin ny vaan maata sohvalla.
Liukasta on paikoitellen kuin luistinradalla, eikä noi omat lippaskengät auta asiassa, mutta jos vedän nenälleni pihalla, niin jäänee jonkun muun riesaksi parsia kasaan.

muoks. ettei mene pelkäksi jouluhempeilyksi, niin ketjun henkeä mukaillen:

Comac Control aamusta ja voi perseillä ihan huolella :D

Oli pakko käydä lunttaamassa purkin kyljestä ja Esemeprazol tässä lukee, voi sikailla kanssa oikein urakalla. Buranaa kahvilla alas eikä tunnu missään, myös tosi rasvainen ja mausteinen menee vaikka kuivalla valkkarilla. Aamulla vaan yksi tämmöinen ihme nappi.

Back
Ylös Bottom