Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos mä voitan lotossa niin ostan sulle auton, eihän tosta sun autoilusta tule nyt lasta eikä paskaa;).
Tai sitten annat jollekin amitsun rasvanäpille, ne on nuoria kolleja, kyllä niillä siementä piisaa.

Ei tosta sun autoilusta tule nyt lasta eikä paskaa, jos voita lotossa jackpotin niin ostan sulle uuden kiesin.
Tai sitten annat jollekkin amitsun rasvanäpille, ne on nuoria kolleja, kyllä niillä siementä piisaa.

Uus auto ois kyllä kiva mut ku en nyt millään viittis käyttää rahaa semmoseen. Toi lohkolämmittimen naarasliittimen tulppasuoja on sökö, se on sitten keräilly lunta ja jäätä pari kertaa ja oon joutunu vähä rönkkii sitä, joten asiantuntevan googeloinnin päätteeksi tulin siihen tulokseen, et käry johtuu siitä. Nyt pitäs selvittää et minkä merkkinen tuo härveli on ja miten se vaihetaan (ja mikä pitää vaihtaa. Ilmeisesti tuolla menee johto jossa liitin toisessakin päässä ni ei tartte vammailla ton pään kanssa vaan vaihtaa koko johon). Vois kaiketi ensiavuks putsata ton mut eihän se ongelmaa ratkasis ku hetkellisesti. Tai jos auttas toi ja ostas uuven läpän vaan kun näköjään mötönetistä niitä löytyy.

Toisaalta, voihan se olla et koko paska on sökö ja kottero joutas kuusankoskelle.

Viimeksi muokattu:
Huomenta, oh fuck it's monday. :mad:

En oo mavettanu piiiiitkään aikaan.

Mulla meni alaselkä jumiin sumosta ja mavesta, vieläkin vaivaa. Reilun viikon jo vaivannut, vaikka huoltotoimenpiteitä tehty. Lähinnä onneksi vain aamuisin herätessä tuntuu.

SSS-joki: 4 h 59 min

UZI-joki: Auringonnousu 16.1.2017 12:02

#miehekästä!

Viimeksi muokattu:
Ainiin, olihan mulla käryn lisäksi muitakin auto-ongelmia aamulla. Bensatankin luukku on sökö ja nyt oli korkin päällä jostain syystä ainaki puolen metrin jääkerros. Ensin sulattelin sitä muovipussilla (en viittiny alkaa leikkii kuumailmapistoolin kanssa...), oli hidasta joten nakuttelin sitten jäät pois ruuvimeisselillä ja vasaralla :david: bensaa sen verran naftisti et oli pakko aamupöhnissään tuokin puuhastella. Ovet toimi kerrankin niinku piti, mut apukuskin ikkuna meni umpijäähän kun olin ajellu kilsan joten en nähny mitään oikeelle :david:

Eikö millään kävis et oisin koko talven etähommissa...?

Mitäs teidän maanantaihin?

Mulla #eipirumpaa.

Screenshot_20161212-122246.webp

mikähän mahtaa olla fitmessin hankilöauton merkki

Huono tehdä ajatustyötä pää ihan jäässä. Hävettää vastailla asiakkaille, kun koko ajan joutuu miettimään, onko vastauksissa mitään järkeä...

Back
Ylös Bottom