Sulla on selkeesti suunnitelma.Mun ei tarvi olla vaimomateriaalia jos löydän miehen joka on #miesmateriaalia.Kokkaustaidot luetaan plussaksi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulla on selkeesti suunnitelma.Mun ei tarvi olla vaimomateriaalia jos löydän miehen joka on #miesmateriaalia.Kokkaustaidot luetaan plussaksi!
Sulla on selkeesti suunnitelma.
Koskaan ei tiedä mitä on hyvä tietää.Ei naisten tartte tietää tuollaista.
mm. kabackan fissändsipsis on ehkä juuri sitä
Ootko käpälöinyt mitään tykkejä lähiaikoina?AK:ta en ole käpälöinyt mut haulikkoa kyllä ja jotain hirvikivääriä.
En jaksanut. Laitoin amatsonin metsästämään ruokaa, tuloksena jauhelihaa ja jauhelihaa.Jos olisin sinä, niin olisin jo menossa.
Tällä kertaa en voi ottaa kunniaa muusta kuin esillepanosta ja syönnistä/juonnista, kaveri toimi kokkina. Suunnilleen samaan lopputulokseen pääsen kyllä itsekin, jos keittämiseen panostan. Hyvää oli, söin 2 kertaa kuvassa näkyneen setin, sitten pienen ruokalevon jälkeen lisää.jos minä osaisin teherä yhtä herr kulli sen näköstä sapuskaa en muuta tekisikkään
meikämustalainen kun lämmittää saarioisen maksalaatikon paistinpannulla niin ei ole yhtään noin hienon näkönen annos
toki silläkin on näköjään jo elämän ehtoopuolelle pysytty hengissä
Jos hai uiskentelee 50m päähän meikäläisestä, kroppa menee aika lukkoon ja uimisesta tulee aika kankeeta. #kammotus
Huh, piiiiitkästä aikaa osu vedotkin kohilleen